Gå til innhold

Hjelp - startside laster tregt + pop-ups

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har satt opp en enkel css styrt webside ved hjelp av en mal.

Problemet er at siden laster veldig tregt og plutselig har begynt å laste reklame pop-ups.

Undersidene lastes også ganske tregt synes jeg.

Svært takknemlig for tips om hva jeg kan gjøre!

Adressen er www.aurora-art.net

Webområdet hostes av talkactive (www.web10.nu). Tror ikke det har noe med saken å gjøre, da andre sider som hostes derfra laster kjapt og uten andre problemer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den har da ikke noe ladetid nesten, sikkert bare internetten din :p

Men det jeg egentlig skulle si var at det har sikkert noe med den WEBBOT greia som ligger i kilden opptil flere ganger.

7484632[/snapback]

Internettlinja burde holde, har 50mbit fiber på jobben og det går like tregt her som hjemme :) Fra jeg skriver inn adressa og trykker enter går det ca 5 sekunder før man ser at siden begynner å laste. Når man først ser at siden begynner å laste så går det veldig kjapt, men det virker som ting går helt i stå før det, nesten som om man har skrevet feil i adressefeltet.

Tanken slo meg at det kunne være DNS oppslag osv som gikk tregt, men vet om endel andre sider som ligger hos web10/talkactive og disse laster kjapt som fy.

WEBBOT'en er forresten endel av malen jeg har brukt som henter inn footer, global og mainnavigation.

Skrevet
Kanskje du har blitt hacked. Prøv å slett alt for så å laste opp på nytt igjen. Med mindre du vet at dette vil skape problemer :)

7484979[/snapback]

Hvis webområdet har blitt hacket, vil jeg da kunne se det i html filene?

Har sett gjennom index.html uten å finne noe rart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...