Gå til innhold

Hjelp - startside laster tregt + pop-ups


Anbefalte innlegg

Jeg har satt opp en enkel css styrt webside ved hjelp av en mal.

Problemet er at siden laster veldig tregt og plutselig har begynt å laste reklame pop-ups.

Undersidene lastes også ganske tregt synes jeg.

Svært takknemlig for tips om hva jeg kan gjøre!

 

Adressen er www.aurora-art.net

 

Webområdet hostes av talkactive (www.web10.nu). Tror ikke det har noe med saken å gjøre, da andre sider som hostes derfra laster kjapt og uten andre problemer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den har da ikke noe ladetid nesten, sikkert bare internetten din :p

 

Men det jeg egentlig skulle si var at det har sikkert noe med den WEBBOT greia som ligger i kilden opptil flere ganger.

7484632[/snapback]

 

Internettlinja burde holde, har 50mbit fiber på jobben og det går like tregt her som hjemme :) Fra jeg skriver inn adressa og trykker enter går det ca 5 sekunder før man ser at siden begynner å laste. Når man først ser at siden begynner å laste så går det veldig kjapt, men det virker som ting går helt i stå før det, nesten som om man har skrevet feil i adressefeltet.

 

Tanken slo meg at det kunne være DNS oppslag osv som gikk tregt, men vet om endel andre sider som ligger hos web10/talkactive og disse laster kjapt som fy.

 

WEBBOT'en er forresten endel av malen jeg har brukt som henter inn footer, global og mainnavigation.

Lenke til kommentar
Kanskje du har blitt hacked. Prøv å slett alt for så å laste opp på nytt igjen. Med mindre du vet at dette vil skape problemer :)

7484979[/snapback]

 

Hvis webområdet har blitt hacket, vil jeg da kunne se det i html filene?

Har sett gjennom index.html uten å finne noe rart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...