leifeinar Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 kjører du den? er litt pyse når deg gjelder bios, spesiellt når det inneholder beta i samme setning
Petaaar Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Skrevet 14. januar 2007 kjører du den? er litt pyse når deg gjelder bios, spesiellt når det inneholder beta i samme setning 7710987[/snapback] nei , gjør ikke det ,, venter til den nye kommer, er litt pyse jeg og , beta er ikke akkuratt det jeg vil ha som en bios.
Stinger Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 kjører du den? er litt pyse når deg gjelder bios, spesiellt når det inneholder beta i samme setning 7710987[/snapback] Jeg installerte den siste beta-biosen. Fant bare en forandring fra forrige versjon -> klarer ikke lenger FSB på 425 Mhz. Må klare meg med 405 MHz. Styr unna ! Må ha Dos-diskette for å legge inn eldre bioser og det har ikke jeg. Håper derfor at de snart kommer med en ny BIOS som funker.
Petaaar Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Skrevet 15. januar 2007 kjører du den? er litt pyse når deg gjelder bios, spesiellt når det inneholder beta i samme setning 7710987[/snapback] Jeg installerte den siste beta-biosen. Fant bare en forandring fra forrige versjon -> klarer ikke lenger FSB på 425 Mhz. Må klare meg med 405 MHz. Styr unna ! Må ha Dos-diskette for å legge inn eldre bioser og det har ikke jeg. Håper derfor at de snart kommer med en ny BIOS som funker. 7718377[/snapback] har hørt om det problemet ,, må sette opp voldte på chipsett ( eller er det bare på DLX ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå