Tmz Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Ihvertfall mot mage tror jeg treige våpen er best, freeze + trap + multishot er vel den letteste måten for en hunter å drepe en mage, ellers vil magen blinke inn mot hunteren slik at den ikke vil kunne skyte uansett.
Phyx Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Hater huntere nå med min mage. Hater deres nye silence shot. Blir totalt eid nesten hver gang. För så var det mye enklere men ikke nå.
Rata101 Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Warriors hater nok mages med water elemental enda mer...
M@R7!N Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Water elemental(ranged frost nova) + Ice Barrier + Cold Snap dreper alt av melee :!: 4 frostnovas, 2 water elementals(selvom den varer mer enn 20sec;)) og 2x icebarriers innenfor et tidsrom på 20sec.
likferd Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 (endret) Egentlig så føler jeg at jeg har større sjanse som warrior mot en mage om han bruker den petten, siden jeg kan targete pet og dermed feare magen uten at det bryter av deep wounds og alt. Tvinger mage til å iceblocke eller trinkete eller noe. Endret 12. desember 2006 av likferd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå