Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min nye bil - Audi A4 1.9 TDI - oppd.. 13.07.07


underground

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er akselerasjonen/momentet på denne bilen mtp. at det "kun" er 100 hester?

 

Jeg er litt i tvil om jeg skal gå for Mazda6 stv, Avensis eller Avant. Det er jo ikke til å legge skjul på at begge japsene gir en mer for pengene, men fy fader Avant'en er mye stiligere syns jeg.

 

Madammen i huset har lyst på Mazda6 :(

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Lenge siden jeg har skrevet noe her på forumet nå. Våren nærmer seg og går med tanker om nye sommerdekk og felger. Nettopp brukt flere laken på nye vinterdekk pga snøhelvete på sørlandet forrige uke :D

 

Prøvde meg litt i Photoshop. Hva synes dere. Blir ikke felgene på bildet, men hva mener dere er best på en A4. Står vel egentlig mellom 17 og 18" felger. Tror ikke jeg vil ha noe større.

post-37426-1173042554_thumb.jpg

post-37426-1173044959_thumb.jpg

Endret av underground
Lenke til kommentar

Familien har samme bil som denne, går faktisk utrolig bra med de 100 diesel hestene den har. Er meget presis og tight girkasse og styring. Som tidligere nevnt er RS6 felgene å anbefale her. Disse gjør bilen et mye mer sportslig preg enn den har fra før av. Chip trim på disse er også å anbefale. Kjørt B7 med 115 bhp diesel og den er merkbart sprekere, tenk deg da med 30+ hester oppå de nåværende 100.

 

Er 18 selv, og dette er en klar drømmebil i fremtiden! Grattis me feiende flott doning!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...