Gå til innhold

Bekreftelse på nytt KOTOR spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Linken virker ikke.

Jeg klare ikke å vente til og få lest dette :dribble:

EDIT: Ja, nå virker linken!

Endret av saitaM
Skrevet

Tror nye filmer er veldig urealistisk.

Men det kommer jo 2 nye tv serier snart. En tegnefilm og en live-action. Denne skal være på ca 100 episoder.

Skrevet

Hvis det kommer nye SW-filmer bør de få noen mer kompetente enn george lucas til å regissere. Fyren er for lett å påvirke, han har mista sin "magic touch".

Skrevet

Håper det ikke kommer ut før 2012 da. Obsidian skal jobbe med Alien-universet nå og jeg blir passe sur hvis de presser ut nok et spill.

Skrevet
Hvis det kommer nye SW-filmer bør de få noen mer kompetente enn george lucas til å regissere. Fyren er for lett å påvirke, han har mista sin "magic touch".

7509075[/snapback]

Absolutt IKKE enig. Så hvordan Empire Strikes Back ble... ÆSJ!

Skrevet
Da gjenstår det bare å få LucasArts til å la julehandel være julehandel og gi utviklerne tiden de trenger denne gangen.

7509253[/snapback]

Spillene er allerede i produksjon, så det skal nok gå fint :)

Skrevet

7509075[/snapback]

Lucas ER Star Wars. Ingen nye filmer uten Lucas!

Skrevet

7509075[/snapback]

Lucas ER Star Wars. Ingen nye filmer uten Lucas!

7512127[/snapback]

RIKTIG! :D

Skrevet

Episode 3 var faktisk veldig god. Selvsagt var det ting som kunne bli gjort bedre, men i helhet synes jeg det var en de beste av alle, faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...