Mooo Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Hei, Kanskje et litt dumt spørsmål, men jeg spiller Horde og har først nå begynnt med PvP spilling på en alt lvl 38 Druid. Hvor kan man kjøpe PvP rewards? Fant et sted i Orgrimmer, men det var for det meste kun lvl 60 ting spesiellt på våpen. I hammerfall så er det en som selger lvl 38 feet / waist men skulle gjerne kjøpt mer PvP utstyr siden jeg er så god i PvP Send gjerne en link med informasjon. På forhånd takk. Mooo
DaXoN Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Hei,Kanskje et litt dumt spørsmål, men jeg spiller Horde og har først nå begynnt med PvP spilling på en alt lvl 38 Druid. Hvor kan man kjøpe PvP rewards? Fant et sted i Orgrimmer, men det var for det meste kun lvl 60 ting spesiellt på våpen. I hammerfall så er det en som selger lvl 38 feet / waist men skulle gjerne kjøpt mer PvP utstyr siden jeg er så god i PvP Send gjerne en link med informasjon. På forhånd takk. Mooo 7475355[/snapback] vis du går til barrens langt Nord er det en shoop der med ingangen til wsg
jH- Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 (endret) Og i Hillsbrad over Tarren Mill, ved inngangen til Alterac Valley, finner du også en vendor Men du var jo bare 38, så glem den for nå... Endret 11. desember 2006 av j_Haugen
Mooo Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Skrevet 11. desember 2006 Takk for svarene, trenger et våpen til min lvl 38 druid (feral) og ønsker egentlig å kvitte meg med min staff tenkte kanskje det var en bra PvP reward weapon, men det virker som de først er bra når du når lvl 60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå