Gå til innhold

PvP vendors WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Kanskje et litt dumt spørsmål, men jeg spiller Horde og har først nå begynnt med PvP spilling på en alt lvl 38 Druid. Hvor kan man kjøpe PvP rewards? Fant et sted i Orgrimmer, men det var for det meste kun lvl 60 ting spesiellt på våpen. I hammerfall så er det en som selger lvl 38 feet / waist men skulle gjerne kjøpt mer PvP utstyr siden jeg er så god i PvP :)

Send gjerne en link med informasjon.

På forhånd takk.

Mooo

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei,

Kanskje et litt dumt spørsmål, men jeg spiller Horde og har først nå begynnt med PvP spilling på en alt lvl 38 Druid. Hvor kan man kjøpe PvP rewards? Fant et sted i Orgrimmer, men det var for det meste kun lvl 60 ting spesiellt på våpen. I hammerfall så er det en som selger lvl 38 feet / waist men skulle gjerne kjøpt mer PvP utstyr siden jeg er så god i PvP :)

Send gjerne en link med informasjon.

På forhånd takk.

Mooo

7475355[/snapback]

vis du går til barrens langt Nord er det en shoop der med ingangen til wsg :p

Skrevet (endret)

Og i Hillsbrad over Tarren Mill, ved inngangen til Alterac Valley, finner du også en vendor

Men du var jo bare 38, så glem den for nå... :p

Endret av j_Haugen
Skrevet

Takk for svarene, trenger et våpen til min lvl 38 druid (feral) og ønsker egentlig å kvitte meg med min staff tenkte kanskje det var en bra PvP reward weapon, men det virker som de først er bra når du når lvl 60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...