m0zzdart Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 off topic sier vell det meste. hvordan gjør jeg det? eller lettere sakt, hvordan program kan jeg bruke for det, takker
Torbjørn T. Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Det vil ikkje vere snakk om noko omkoding i det tilfellet. Ei ISO-fil er ei image-fil. Det er berre ein måte å pakke mange filar saman i éi fil for brenning. Vil du legge filer i ei ISO-fil, kan ImgBurn gjere dette. Vel Image File frå Output-menyen, legg til alle filene eller mappene du skal ha med knappane i den raude ramma på biletet, og trykk på den store knappen nederst (med blå ramme på biletet) for å lage ISO-fila.
m0zzdart Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 Hvilken verson er det du har lagdt bildevedlegg til?
Blib Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 For ISO til .avi kan du "mounte" ISO-fila i en virtuell DVD-ROM (Deamon Tools, Alchohol eller Virtual CD) og så konvertere med f. eks Auto Guardian Knot.
m0zzdart Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 For ISO til .avi kan du "mounte" ISO-fila i en virtuell DVD-ROM (Deamon Tools, Alchohol eller Virtual CD) og så konvertere med f. eks Auto Guardian Knot. 7469588[/snapback] avi til iso
Blib Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 (endret) Ooh. Må lese nøyere ja. Hvis du skal brenne .avi-filer slik at de kan leses av en DVD-spiller må du også konvertere. Her har du noen guider: http://www.doom9.org/conversionguides.htm Endret 10. desember 2006 av Blib
Torbjørn T. Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Hvilken verson er det du har lagdt bildevedlegg til? 2.1.0.0, som er den siste versjonen. Eg lasta den rett nok ikkje ned frå ImgBurn.com, men frå denne sida, men skulle no tru det var likt.
m0zzdart Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 Hvilken verson er det du har lagdt bildevedlegg til? 2.1.0.0, som er den siste versjonen. Eg lasta den rett nok ikkje ned frå ImgBurn.com, men frå denne sida, men skulle no tru det var likt. 7469625[/snapback] ja. jeg lasta ned den. men jeg kan jo ikke adde avi, divX, og Xvid? :S slik ser den ut. den jeg instalerte
Torbjørn T. Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Ah, ser kva eg har gløymd: Vel Mode --> Build fyrst, so vil du sjå det same som meg. Du vil kunne leggje til kva som helst filer til ei ISO-fil.
m0zzdart Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 aha. jeg vare på på options litt. så nå fikk jeg til. den virka takker
m0zzdart Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 Jeg fikk laget det som iso men det kom en fil under som het mds-fil. og når jeg skulle spille av videoen. kom det bare lyd i noen sekunder. så stoppet den?
Torbjørn T. Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Kvifor det berre er ein liten del av videoen som kjem med, veit eg ikkje, og MDS-fila veit eg ikkje kva er for noko. Eg lurer litt, kvifor skal du gjere dette i utgangspunktet? Det tener ingen hensikt som eg kan sjå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå