rolax Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Når jeg ser diverse bilder av Wii, ser jeg kun hvite. Finnes det ikke svarte? Den fargen er jo den beste!! Så bilder av svarte Wii for lenge siden (husker ikke hvor.. men: ), og av de lanserte ser jeg kun hvite. Noen som har skaffet seg en Wii med annen farge enn hvit? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) En svart Wii kommer nok om ei stund, ingen som selger den nå. Kanskje ved DVD release til Wiien? Den svarte var stilig, men ser ikke på stikkene når jeg sitter i mørket og spiller Zelda for eksempel Edit: Leif striked again Endret 9. desember 2006 av Bruktbilen11 Lenke til kommentar
rolax Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Hehe, nei det er sant. Men det svarte passer sinnsykt bra med det sexye blå lyset Bryr meg ikke om jeg må vente... skal ha svart! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 De andre fargene av Wii kommer snart. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Går også ann og bare kjøpe deksel/klistremerke ting og vips så kan du ha alle fargene du vil - hsds Lenke til kommentar
kqwaiiiii Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 En svart Wii kommer nok om ei stund, ingen som selger den nå. Kanskje ved DVD release til Wiien? Den svarte var stilig, men ser ikke på stikkene når jeg sitter i mørket og spiller Zelda for eksempel Edit: Leif striked again 7464381[/snapback] Dvd realese? Fortell. Lenke til kommentar
rolax Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Går også ann og bare kjøpe deksel/klistremerke ting og vips så kan du ha alle fargene du vil - hsds 7465637[/snapback] Det visste jeg ikke. Men da går jo det bra sålenge man bare kan kjøpe et nytt deksel Men siden jeg uansett ikke fikk Wii på dagen, så kan jeg vel bare uansett vente til svart kommer Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 En svart Wii kommer nok om ei stund, ingen som selger den nå. Kanskje ved DVD release til Wiien? Den svarte var stilig, men ser ikke på stikkene når jeg sitter i mørket og spiller Zelda for eksempel Edit: Leif striked again 7464381[/snapback] Dvd realese? Fortell. 7465707[/snapback] Atm har de fleste merket at Wii ikke er en DVD spiller som PS2, det kommer en Wii release med DVD-player en gang i 2007. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Går også ann og bare kjøpe deksel/klistremerke ting og vips så kan du ha alle fargene du vil - hsds 7465637[/snapback] Hvor da? Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Atm har de fleste merket at Wii ikke er en DVD spiller som PS2, det kommer en Wii release med DVD-player en gang i 2007. 7466222[/snapback] Skulle ikke den bare komme i Japan da? Ikke at det gjør så mye, de fleste har vel minst 1 vanlig DVD spiller eller PC med DVD rom Endret 10. desember 2006 av Sapphire56 Lenke til kommentar
kqwaiiiii Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Dvd spiller er ikke lenger det argumentet det var når ps2 kom ut nei. Alle har en dvd spiller. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Nei eg ville nok aldri brukt Wii til dvd avspilling grunnet mangel på optisk ut. Det får 360`en ta seg av Forøvrig var eg mest sugen på den svarte, men siden kvitt var slippfargen så får det vere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå