Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne et nytt rpg spill.


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har lenge hatt lyst på et nytt rpg spill og nå har jeg tenkt å ta meg tid til å spille gjennom et skikkelig bra et :) Jeg har lenge tenkt på å prøve ut Baldurs Gate spillene, men jeg er ikke sikker enda.

De eneste kravene mine er at det skal ha en god og fengende historie, og en god stemnig.

 

Noen som har noen gode forslag?

Endret av Ltr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør nesten nevne hva du har spillt fra før og hvordan type RPG du liker. Baldurs Gate-serien er helt fantastisk, det samme er også PS:T som nevnt.

 

Hvis du ønsker et litt nyere RPG bør du prøve Star Wars: Knights of the Old Republic. Du bør også titte på utvidelsespakkene til NeverWinter Nights (Orginal-story suger). NWN2 er også ute, og har også bra gameplay-elementer selv om spillet ikke lever helt opp til gamle dager.

 

Oblivion og Gothic 3 er også mulig å prøve, selv om det er en litt annerledes.

Lenke til kommentar
The elder scrolls: Oblivion, anbefales! Hvis du ikke har spillt d allerede da.

 

Det velger jeg å ikke anbefalle da det har tatt drastiske steg vekk fra det jeg liker ved rpg (lvl systemet og plotte er utrolig dårlig synes jeg)

 

Men jeg ønsker å anbefalle deg Gothic 2 og 3 - så har du jo Baldurs gate - icewind dale. De eldre spillene ligger jo nå langt etter grafikk messig men spill gleden burdet jo ligge der enda.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...