dsafd Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 (endret) Heii.. Er det noen som vet om gode musikk program, som eg kan laste ned. Er det noen program som du kan fks: trykke på den sangen også spiller han av den og trykker på ein annen, så kommer den rett etter på? Trenger virkelig et slik program! Endret 26. juni 2012 av dsafd
Selvin Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Heii.. Er det noen som vet om gode musikk program, som eg kan laste ned. Er det noen program som du kan fks: trykke på den sangen også spiller han av den og trykker på ein annen, så kommer den rett etter på? Trenger virkelig et slik program! MHV Frode:D 7458059[/snapback] Tenker du på et Musikk Bibliotek program?
dsafd Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 Heii.. Er det noen som vet om gode musikk program, som eg kan laste ned. Er det noen program som du kan fks: trykke på den sangen også spiller han av den og trykker på ein annen, så kommer den rett etter på? Trenger virkelig et slik program! MHV Frode:D 7458059[/snapback] Tenker du på et Musikk Bibliotek program? 7458096[/snapback] JA noe i den duren, men bare det er sånn at vi kan klikke på mange sanger slik at dei kommer i rekkefølje etter på
Lukilock Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 windows media player, winamp, mediamonkey, Itunes, mange slike programmer! Semopron
Selvin Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Som Sempron sier!! Anbefaler iTunes på det sterkeste! Fantastico program!!
Lukilock Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Itunes funker også bra vis du har Ipod. Itunes kan også fikse ID3 tag og legge til album bilde "i sangen", masse nyttige funskjoner. Sempron
Selvin Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Itunes funker også bra vis du har Ipod. Itunes kan også fikse ID3 tag og legge til album bilde "i sangen", masse nyttige funskjoner. Sempron 7458134[/snapback] Det en grunn til at jeg anbefaler det....
dsafd Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 Heii... Jeg bruker Itunes nå!! Men det er ikkje sånn slik at vi kan klikke på på fleire sange så spiller dei seg av etter rekkefølje! forstår dere hva jeg mener?
Selvin Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Heii... Jeg bruker Itunes nå!! Men det er ikkje sånn slik at vi kan klikke på på fleire sange så spiller dei seg av etter rekkefølje! forstår dere hva jeg mener? 7458148[/snapback] Opprett Playlist!
iMono Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 (endret) Ikke bruk iTunes hvis du har stort bibliotek og/eller dårlig PC. WMP11, Winamp og MediaMonkey vil garantere deg gapless avspilling. iTunes sin shuffle-funksjon er genial dog, men ville heller tatt en titt på MusicMatch sin løsning hvis det bare er miksing av forskjellige sanger du vil ha. Endret 8. desember 2006 av Dell_9200
Lukilock Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 (endret) du meiner å lage en spille liste? Da tar du å høyere klikker på "ruten"(eller hva du kaller det), og trykker "ny spilleliste". Så bare tar du å drar sangene du vil spille i den nye spillelista. Skjønner? fader å! noen var før meg Sempron Endret 8. desember 2006 av Sempron
Selvin Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 (endret) Hva med musicmatch jukebox?? Det ble best i test i Hjemme PC.... Sempron: Sorry Kamerat! Endret 8. desember 2006 av Selvin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå