loathsome Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Hei, Tok en kortleser fra mitt gamle Acer-kabinett som passer fint i X-Infinity kabinettet mitt. Problemet er at jeg ikke vet hvor den ledningreia skal plugges i Noen som kan hjelpe? Har et P5B HK!
no_viking_no Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Hei, Tok en kortleser fra mitt gamle Acer-kabinett som passer fint i X-Infinity kabinettet mitt. Problemet er at jeg ikke vet hvor den ledningreia skal plugges i Noen som kan hjelpe? Har et P5B HK! 7456868[/snapback] er det sånn kortleser som trenger USB tilkobling ?.... du må evt. se i manual til hovedkort hvor har du ledig USB tilkobling ledig og hvilken pinner skal du bruke....
no_viking_no Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 hei igjen... hvis du laster ned manual: http://dlsvr01.asus.com/pub/ASUS/mb/socket...e2620_p5b_b.pdf og går til side 27 i manual, der kan du se noe som heter USB56 og USB78. du kan sikkert bruke en av disse koblingspunkter hvis du ikke allerede har brukt disse..... håper det hjelper...... lykke til.
loathsome Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 Vet ikke om det er USB, men tusen takk Skal prøve!
loathsome Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Skrevet 9. desember 2006 Prøvd å koble den til disse USB-kontaktene nå, men det funka ikke. Hva mer kan jeg prøve?
AndrewL Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Ta et bilde av hva? 7462772[/snapback] Pluggen / Kontakten som hører til kortleseren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå