Rubino85 Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Vurderer om jeg skal kjøpe nytt minne.. Har nå 2 x 256 mb Apacer 2,5 CL minne. Burde jeg kjøpe nye. F.eks CorsairTwinmosKingston?? Vil det være ytelsesmesig bedre og bytte?? På forhånd takk
maximus Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Hvis du ikke har problemer med dem så er det ikke noen grunn til å bytte. De er like raske og like bra som andre pc2700 brikker.
Rubino85 Skrevet 19. november 2002 Forfatter Skrevet 19. november 2002 ok.. bare lurte på om dataen vile bli noe bedre da...
TRS Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 du merker ingen forskjell apacer er gode minnebrikker......(synes jeg) :smile:
jevel Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 ECC er totalt bortkastet på en "hjemmePC". Den forbedringen du vil se i stabilitet på minnet vil være bortkastet så lenge det finnes så mange andre faktorer som "destabiliserer" systemet. På en server der man kjører få applikasjoner med lang oppetid vil ECC være en faktor. I tillegg senker ECC ytelsen på maskinen. -KJ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå