Gå til innhold

Vår feiring av Wiilanseringen!


Niskivara

Anbefalte innlegg

WIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!

 

Hei, hei. For de som ikke vet det jobber jeg med tegneserier, og akkurat nå med lansering/smaksprøve/yülekalender på en ny serie min kompanjong og jeg har jobbet med lenge. Men nå setter lanseringen av en viss ny konsoll alt arbeidet i fare, siden det er uvisst om vi kommer til å greie å rive oss fra den. Så vi måtte lage en stripe om Wii i Mörkanger.

 

Pluss.... en liten referanse til Eternal Darkness for de som venter i noen sekunder og ser på sort/hvitt bildet(Greide ikke å dy meg siden Silicon Knights nettopp har uttalt at de gjerne vil lage en oppfølger. Krysser fingrene).

 

PS! Har ikke fått prøvd Wii ennå, men det skal forandres i kveld. Må bare skyndte meg å fa alt arbeidet unna først. Arbeid, GRRRR!

 

Gleder meg som en liten unge.

 

Kim.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har jeg prøvd Wii... og fy fabian så gøyt det var....  Wii Sports Boxing er kanskje ikke et "bra" spill, men.... Morro! Det er det!

7460358[/snapback]

 

Er ikke hvor moro spillet er i bunn og grunn det eneste som er avgjørende for hvor "bra" et spill er? Er spillet moro er målet oppnådd, uansett tekniske kvaliteter.

Lenke til kommentar
Nå har jeg prøvd Wii... og fy fabian så gøyt det var....  Wii Sports Boxing er kanskje ikke et "bra" spill, men.... Morro! Det er det!

7460358[/snapback]

 

Er ikke hvor moro spillet er i bunn og grunn det eneste som er avgjørende for hvor "bra" et spill er? Er spillet moro er målet oppnådd, uansett tekniske kvaliteter.

7460986[/snapback]

Vel, nei.

 

Jeg har stor tro på at f.eks Wii Bowling kan være et veldig bra spill. Og man vil kunne ha det morro med det og bli bedre i det lenge lenge.

 

Boksing derimot var ekstremt morsomt, men jeg tviler på at det er noe særlig dybde i det, og tror det kommer fort til å miste sjarmen. Det var i alle fall magefølelsen min i går, selvom magefølelsen nok var litt.... full.

 

Prøvde Tennis også, men bare såvidt. Virket morsomt nok.

 

Så prøvde jeg air-hockey i Wii-Play, men bare en kort tid, og fikk ingen følesle av det.

 

Også spillte vi en del Rayman Raving Rabbids. Fantastisk morsomt, og alle minispillene jeg fikk testet ut virket veldig bra designet. Noen av de var veldig enkle i motorikken, noen litt mer kompliserte, men alle sammen svært underholdende. Syk humor i det spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...