zypher_ut Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Lurer på en ting, har 12k i Honor, og hadde ca 7k på "today". Så plutselig endra den seg til 39 på today, men ikke på selve Honor greia (den gule). Wtf, mista jeg nettopp 7k pga et bugga system? 7472371[/snapback] Den resetter seg noen ganger, men du mister ikke noe honor. Den oppdaterer den gule på toppen rundt klokka 01:05.
Der Kommissar Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Lurer på en ting, har 12k i Honor, og hadde ca 7k på "today". Så plutselig endra den seg til 39 på today, men ikke på selve Honor greia (den gule). Wtf, mista jeg nettopp 7k pga et bugga system? 7472371[/snapback] Den resetter seg noen ganger, men du mister ikke noe honor. Den oppdaterer den gule på toppen rundt klokka 01:05. 7472377[/snapback] Phew, da blir det GM dagger på meg allikevel :!: takker for svar
NorThy Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 (endret) . Endret 23. april 2016 av NorThy
Carl M Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Field Marshal Shoulders nå De er så vakre <3 Er det noen som forresten har link til en side/bilde med writeup av alle ab/av/wsg rewards med cost? Syns jeg så et her på forumet, men klarer ikke å finne det igjen.
Walts Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 14K honor nå, går for longsword.. tok 7K honor i dag (kun AV) skulle også hatt den listen som Carl M snakker om
user156890 Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Det jeg hater med det nye honor systemet er at det kunn gir de som allerede har sinnsykt gear enda mer sinnsykt gear... Det at premades møter på PuGs er helt latterlig mener jeg... Det skulle vært slik at premades kunn møtte andre premades, ALLT for enkelt for high end guilder å farme honor... Jeg mener... et premade VS premade system burde da ikke være så vanskelig å få til?
Walts Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 (endret) gå AV for honor om du er alliance =) fikk 7K på 5-6timer, tror det er den beste solo måten.. Endret 11. desember 2006 av djrabbit88
user156890 Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 (endret) Ja men hvor vanskelig kan det være å fikse det slik at det blir premade VS premade? Du blir relativt lei av AV etter en stund, jeg spiller PvP fordi jeg vil spille nettopp PvP... PvP = Players VS Player. AV = Player VS NPC, noe som blir det samme som de instancene man har gjort 1000 ganger før... Endret 11. desember 2006 av DieselOtern
DirtyBit Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 AV varer ikke mer enn 20 min på servern min like vel... er rush for the marks
user156890 Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 For meg er bare marks blid et jævla plassproblem, hva skal jeg gjøre med alle? Er begrensa hvor mange Mounts jeg gidder å kjøpe... Virker som en litt halvferdig løsning av blizzard :s
Shruggie Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 (endret) Siden marks stacker i 100, og samtidig er unique til 100, så er det temmelig spesielt om de tre slotene i inventoryen gir deg et plassproblem. Edit: Dinger snart 3000 honor. Har bare spilt i noen få timer. Endret 11. desember 2006 av tofagerl
zbegra Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 (endret) 15k honor nå... ca 7k honor til Mageblade weee Endret 11. desember 2006 av zbegra
gamer73 Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Satan skal si dere pvp'er hehe. Jeg hadde i går kl 01:00 (dvs i natt) ca 5k honor. Og det var etter det jeg vil kalle myye pvp i helgen hehe og egentlig pvp helt fra patch:) Men men skjønner jo at jeg aldri blir hardcore hehe. Uansett fikk jeg meg dem utrolig stilige warrior pvp rank 10 skuldrene. Dem har jeg ønsket med i nesten 2 år hehe så det var deilig.
Dracoknight Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Well...jeg liker det nye honor systemet jeg^^ Fikk Lobotomicer etter ca 3 dagers spilling.....egentlig tar det ca 4-5 dager for gold og 4-5 dager for rep..... Nå går jeg etter high warlord daggern^^...*sikle* med den så kanskje jeg eier litt flere paladins..... Etter det så er det mulig jeg går etter gear...
The Very End Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Jeg er enig med folk som skriver at det nye systemet er bra, men også dårlig. Det som er bra er at alle kan skaffe seg bra gear, og de trenger liksom ikke sitte å spille 10 timer hver dag heller. Det som jeg syns er dårlig, eller alltid har vært med pvp, er fixa/premade grupper. Hvorfor kan ikke Blizzard enkelt å greit lage et system som gjør at premade grupper møter premade grupper som en nevnte over? Da kan de forbannede T3 livløse folka møte sine likemenn, og de sterkeste vinner. Det er slik pvp burde være, randoms alltid, men det sterkeste random teamet vinner. Vi ville aldri kunne forutsi kampene da, er det premade og det er T3 folk i dem så kan man jo bare legge seg ned å dø, samme hvis man møter en warlock foresten... Uansett, det er mange måte Blizzard på en enkel måte kunne løst dette på. De kunne f.eks gjort at hvist 75% av laget ditt i BG`en var fra samme server ville det bli klassifisert som en premade gruppe, og du ville bli satt i en type queve der du møtte andre grupper som også var under denne typen. Eller så kunne man gjort det så enkelt at når man tar "join as group", så blir du satt under en ny queve list, og ikke den samme som randoms Men så klart, sikkert gøy for dere som går premades, og som løper lykkelige rundt uten liv og med T3 å slakte os stakkars jæveler som "bare" har litt T1 og resten blått :/ Har rundt 12-14k honor kanskje, og jeg har da spilt kanskje opp imot 12 timer pvp... rettferdig system spør du meg :|
kafan Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Premade er ikke ensbetydende med T3. Mange premades stiller i blått. T3 er heller ikke ensbetydende med skills/teamwork. Det er også mange eksempler på rank14-folk som ikke fatter stort i bg's. Sånn er det bare. Jeg tror ikke det å skille premades fra pugs ville gjøre alle lykkelige.
Bredoc Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 (endret) 17500 honour nå. Skal gå for rundt 60k. Vil ha mageblade og offhanden. Gidder ikke trade inn før jeg har begge itemsa. Kunne hatt mere honour om det ikke var for at serverne datt ned hele tiden. I går fikk jeg spilt 2 timer, så stuck i AB, 30min til, stuck igjen. Server detter ned får ikke logga inn før etter 20 min. BGs nede i to timer, da logga jeg av for kvelden. Mye bugs og problemer ser det ut til. Var jo slik da AQ og Naxx åpna også, regner med at Blizzard fikser det etterhvert. Så et spørsmål. Da man har 100AB merker for eks. Får man lagd ny stack med nye hundre da, eller må man bruke noen? Edit: Liker det nye systemet meget godt. Hata det gamle som pesten. Begrunner det kun med at det var umulig for vanlige folk som faktisk enten går på skole, eller jobber hadde 0 sjangse for å henge med. Dessuten ble man pressa til å farme honour for å få seg noe utstyr. Det blir man ikke nå. Honouren du tjener mister du ikke. Alt kan legges mer opp i ditt eget tempo. Beste Blizzard har gjort så langt. Endret 11. desember 2006 av Darkrevan
tiboine Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Grunnen til at "alle" vil få tak i epic pvp settene er jo pga at TBC er like rundt hjørnet. Og blizz vil gi sjansen til at "alle" skal få en smak av det settet. Så spillerne får en følelse av å få mer ut av spillet. ergo, fortsette å spille. Min lille teori ihvertfall Rank14 våpen imorgen ja. /cheer
Exeter Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 (endret) Kjørte AB premade lør-søn Men køer på 30m gjør at honor tar tid.... ca 6000 Endret 11. desember 2006 av Exeter
Jørgen Sørheim Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Så et spørsmål. Da man har 100AB merker for eks. Får man lagd ny stack med nye hundre da, eller må man bruke noen? 7474344[/snapback] Det blir vel sikkert som når du hadde mer enn 20 med det gamle systemet, de kommer i mailen og forsvinner etter x antall dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå