Gå til innhold

Nytt honor system - Hvor mye honor har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du kan ikke ha mer enn 50.000 honorpoints, så å "spare" har begrensede fordeler.

kan man ikke ha 2x maks cost av det dyreste item? Altså nærmere 100.000 poeng?

7455601[/snapback]

Hmmm. Ja, jo. Jeg leser på wow.europe at det er slik du sier. Men jeg leste et annet sted at det var maks 50.000.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, ut i fra det folk sier her, så ser det faktisk ut som pvp grinden har blitt kraftigt redusert. Men ser og ut som systemet som regner ut poeng er ganske bugget!

Skrevet (endret)

16.000 - Blir lett GM Sverd på meg denne helgen \o/

Eneste som er kjipt er at BG serverne detter ned annenhver time.

Endret av DeeTee
Skrevet

For meg som ikke spiller så mye er det nye honor systemet deilig, kan skaffe meg en noenlunde godt gear over litt lengre tid uten at jeg trenger å gå så mange end game instances :)

Skrevet
Eneste som er kjipt er at BG serverne detter ned annenhver time.

7455803[/snapback]

Jah!

Forøvrig detter hele fobanna horeservern ned ca 5 ganger om dagen!

Har forresten 12000 Honor, gjør ikke premades men hiver meg på hver gang jeg ser en mulighet.

Fantastiskt morsomt når det er PuG VS PuG, jeg er Mutilate specca rogue og har en healing specca priest kompis som konstant gir meg healing. Ser at det står f.eks 5 stykker på BS, jeg løper alene og raper hele gjengen. Ingen som angriper Priesten :D

Slo faktisk premades et par ganger :fun:

Skrevet

Psilocybe hvor mye honor i timen tror du warlocken din ligger på?

Ser for meg at en lock som konstant driter ut DOTs må få en del killing blows og deretter mye Honor for det.

Er det noen som vet hvilken BG det er mest honor å hente i egentlig?

Skrevet
trenger man rep for de ulike pvp mountene?

7456255[/snapback]

30 av hver BG-mark for hver mount

7458469[/snapback]

ja vet, men feks jeg er gnome, kan jeg da kjøpe en tiger å bruke den uten å ha rep med darna?

Skrevet
trenger man rep for de ulike pvp mountene?

7456255[/snapback]

30 av hver BG-mark for hver mount

7458469[/snapback]

ja vet, men feks jeg er gnome, kan jeg da kjøpe en tiger å bruke den uten å ha rep med darna?

7459040[/snapback]

Det er korrekt! Du trenger kun 150 Riding Skill

Skrevet

spilte en del pvp i går og havnet på rundt 13k honor bare i går (er vel snakk om kanskje 6-7 timer)

Siden torsdag har jeg tjent 18k honor. Spiller BARE i premade og vinner vel iaf 80% av alle fightene.

i løpet av fredag og lørdag tjente jeg 80 AB marks, 25 WSG marks og 25 AV marks...

Skrevet

tors+lørdag = 34.000 honorpoints.

Det er limiten av hva serveren vår klarer gi, siden vi vant alle ab runs og hadde timer oppe hele tida fra 09:00 til 01:00. WTB mer horde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...