Gå til innhold

Hørt om huset bak SW?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tror ikke det er noe Hus bak stormwind. Har ikke sett noe ihveryfall.

MEN man kan komme bak og under stormwind ved å gå på fjellene fra south gate pass ned mod loch modan. (følg veien fra IF og der veien splitter seg mot 'North og south gate pass går man rett opp i fjellene og til høyre)

Er et stykke å gå og man kommer ned på den lille flightpathen man ser når man flyr fra IF til TP.

7453188[/snapback]

Er det SÅNN man kommer seg dit? Det har gjort meg småsprø. Ettersom jeg har sett en flighpath, vendors og det ene med det andre der, men har aldri finni veien. :blush:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei det er quest hvor du skal svømme dit å hente noe.. Vet hva jeg snakker om 

ok hehe men ingen i guildet mitt på 400 medlemmer hadde vært der før. Hva heter i såfall questet? Da det virker ulogisk at dem lager et quest som krever at man må dø for å komem frem der. Jeg hadde svømmebeltet og swimpotion. Er det et druid quest?

Skrevet

Du kan komme under SW fra SW også. I trade district, ved porten mot øst er det en en fakkel du kan hoppe opp på, og derfra hoppe opp på murkanten. Når du står på murkanten kan du løpe rett igjenom og falle ned under sw.

Er ikke så lett og forklare, og det kan være litt vanskelig.

Skrevet
Er litt hopping ned og "opp". flyplassen jeg snakket om er ikke IF airport, men en ubrukt Flightpath ned mot Searing gorge..

Finnes video av hele turen på Google og youtube.

ahh den ja hehe. Ok kom meg nesten bort der selv en gang...men takk for tips..skal prøve igjen:)

Skrevet
Du kan komme under SW fra SW også. I trade district, ved porten mot øst er det en en fakkel du kan hoppe opp på, og derfra hoppe opp på murkanten. Når du står på murkanten kan du løpe rett igjenom og falle ned under sw.

Er ikke så lett og forklare, og det kan være litt vanskelig.

alltid ønsket å komme opp på murene:) dette må også prøves:) takk!

Skrevet
Nei det er quest hvor du skal svømme dit å hente noe.. Vet hva jeg snakker om 

ok hehe men ingen i guildet mitt på 400 medlemmer hadde vært der før. Hva heter i såfall questet? Da det virker ulogisk at dem lager et quest som krever at man må dø for å komem frem der. Jeg hadde svømmebeltet og swimpotion. Er det et druid quest?

7453424[/snapback]

Du får denne buffen:

http://www.thottbot.com/?sp=25678

Skrevet (endret)

Du kan også komme under SW ved å klatre opp på taket av Katedralen og hoppe ned en sprekk med noggenfogger :w00t:

Endret av zbegra
Skrevet
For å komme under SW, går du fra IF mot Loch Modan, der veien splitter til North og south Gatepass går du rett frem, ikke følg veien men rett opp i fjellene, til høyre, og gå over takene på South Gate pass.

Er litt hopping ned og "opp". flyplassen jeg snakket om er ikke IF airport, men en ubrukt Flightpath ned mot Searing gorge..

Finnes video av hele turen på Google og youtube.

Ahh så det var dette guildies fra NEF snakket om for snart 2 år siden:) Jeg tok bare feil vei i mitt forsøk hehe..ikke rart jeg ikke klarte det:)

Skrevet
Du kan også komme under SW ved å klatre opp på taket av Katedralen og hoppe ned en sprekk med noggenfogger

klatre på katedralen høres jo enkelt ut hehe. Og hva skal man med noggenfogger egentlig? Man har da parachute cloak:)

Skrevet (endret)

jepp nå er jeg happy:) og nå vet jeg hvorfor den er "hemmelig" :) Ingen i guildet mitt har vært i nærheten av å komme så langt i den quest-lenken:)

fremdles er det kult å ha vært der UTEN 150 swim buff:)

Endret av gamer73
Skrevet
jepp nå er jeg happy:) og nå vet jeg hvorfor den er "hemmelig" :) Ingen i guildet mitt har vært i nærheten av å komme så langt i den quest-lenken:)

fremdles er det kult å ha vært der UTEN 150 swim buff:)

7453525[/snapback]

du vet walljumping er tilbake? så sykt lett å "explore" nå. Mager kan også blinke seg helt fucka steder, de kan "svømme" under alt land uten fatique eller noe.

Uansett, null stress å komme seg opp på toppen over feralas med litt toldmodighet og erfaring.

Skrevet

takk til tips for turen over fjellene:) Jeg tok turen hele 3 ganger i helgen. Også sammen med en kamerat andre gang:) vi syntes begge det var dødskult. Det var spennende å være under SW:)

Jeg prøve alene å hoppe inn i det området som ligger ovenfor northshire abbey..der med den elven og noen telt på elvebredden. Men havner nede i dumpen og kom ikek opp igjen. Har epic hest så tror dette er umulig. synd egentlig:(

Prøvde også å "hoppe" opp på muren der i undercity. Det funket dårlig. Er Human. Jeg kom bare 1/3 opp og så var det stopp. Jeg prøvde i 15 min. Så tror blizzard har fiksa det slik at det ikke lenger er mulig:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...