Gå til innhold

Nytt vannkjøing sett.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok... et spørsmål.... Driter du penger? :p

 

Alt så nicet ut men en ting tror ikke den radietor holderen passer med en 2x120 radiator... er vel lagt for 1 x 120...

 

Bountyhunter

7462951[/snapback]

Og så uttaler vi oss ikke om ting vi ikke har peiling på, er du snill

 

Trådstarter: Du trenger da vitterlig ikke radbox, det kabinettet har jo MASSEVIS av plass til å montere internt.

Lenke til kommentar
Denne braketten gjør det enkelt å montere en 120mm radiator m/vifte på utsiden av kabinettet.

 

Qouted fra microplex sine sider.. Av denne teksten syntes jeg det virket som om det bare var plass til 1x120 rad. men som tidligere på pekt så gpr det med en 2x120 rad. også.

 

Beklager at jeg trodde feil ingen grunn til å være så negativ :nei:

 

beklager off topic :(

Lenke til kommentar
Men får mann ikke bedre tilgang luft hvis man monterer eksternt?

7473774[/snapback]

 

Jo selvsagt, men monterer du riktig internt er forskjellen så utrolig liten. ( Så lenge du suger inn luft utenfra, og ikke henter luft innad i kabinettet )

 

Anbefaler forresten Noctua NF-S12-1200 vifter. Har ikke sett no særlig til tester av disse, men det jeg har hørt så langt er bare positivt :)

Lenke til kommentar

På de bildene som er der så ser det ut som om du hadde fått plass til radiatoren i en av harddisk rakkene uten at jeg vet dette sikkert... Ser ut som om den vil passe stående på høykant så kan du bare stripse den fast eller noe og montere viftene til å suge igjenom den mens den viften som allerede står der blåser på motsatt side hvis du skjønner hva jeg mener.

 

Illustarsjon:

(V)--> |Rv-> |

(V)--> |Rv-> |

 

(V) = samme vifte

v = vifte

R= Radiator

|=hd racken

 

He he hvis det ble noe bedre nå :p

 

-Bountyhunter

Endret av [StK]Bountyhunter(BF:V)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...