gamer73 Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 det er sant:) men da må dem holde seg til healing da
kafan Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Joda, men de må få ha det litt gøy også og det er vel ikke mange som trives med å gjøre det samme hele tiden. Selv går jeg dmg i raid og pvp som deg, men av og til er det behov for tanking og det er gøy også. Og palas kan gjøre dmg akkurat som alle andre klasser.
Mosess Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Mye go'ord, men lite beviser for den sagnomsuste dps'en. Min warlock kan gjøre melee damage den også, men vi kaller det ikke dps da? Det finnes ingenting som heter "dps" pala.... healbots/dispelbots/buffbots.. jepp
DaXoN Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Mye go'ord, men lite beviser for den sagnomsuste dps'en. Min warlock kan gjøre melee damage den også, men vi kaller det ikke dps da? Det finnes ingenting som heter "dps" pala.... healbots/dispelbots/buffbots.. jepp 7445497[/snapback] curse bot og winbuton fear bot ^^ eller mages som er vendor machines ^^ hehe
Mosess Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Mye go'ord, men lite beviser for den sagnomsuste dps'en. Min warlock kan gjøre melee damage den også, men vi kaller det ikke dps da? Det finnes ingenting som heter "dps" pala.... healbots/dispelbots/buffbots.. jepp 7445497[/snapback] curse bot og winbuton fear bot ^^ eller mages som er vendor machines ^^ hehe 7445517[/snapback] Haha.. sant
hds Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 (endret) Mye go'ord, men lite beviser for den sagnomsuste dps'en. Min warlock kan gjøre melee damage den også, men vi kaller det ikke dps da? Det finnes ingenting som heter "dps" pala.... healbots/dispelbots/buffbots.. jepp 7445497[/snapback] Vet du hva DPS betyr? Skade per sekund. DPS er ikke = melee. x klasse-dps = den builden som gjør at en klasse gjør mest mulig skadet over tid. *EDIT* Gikk i fella ja, første posten virka ikke ironisk så da oppdaget jeg ikke tegnene i den andre og gikk 5 på Men takk til Intimvask som fanget det opp for meg for normalt pleier jeg fange opp ironi Endret 7. desember 2006 av hds
Intimvask Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Mye go'ord, men lite beviser for den sagnomsuste dps'en. Min warlock kan gjøre melee damage den også, men vi kaller det ikke dps da? Det finnes ingenting som heter "dps" pala.... healbots/dispelbots/buffbots.. jepp 7445497[/snapback] Vet du hva DPS betyr? Skade per sekund. DPS er ikke = melee. x klasse-dps = den builden som gjør at en klasse gjør mest mulig skadet over tid. 7445842[/snapback] Jeg tror nok han vet hva DPS betyr.. det er bare du som ikke ser ironien i postene hans
JoeDohn Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 (endret) Might er vel strengt talt ikke dps gear... 7445302[/snapback] might er så langt unna DPS gear en warrior kan komme:) Men poenget hans var jo at selv med crappy dps gear så har han nok lik dps som den AQ40 palaen 7445310[/snapback] Spot on. :> Edit: Og faktisk er might ofte bedre til PvE-dps enn blå items likevel, fordi det er mye renere på stats enn hva Valor, Heroism og alle random blues gir. Hanskene gir for eksempel 44 AP og 1% hit, det er jo ikke så forferdelig dumt når det kommer med stamina og defence i tillegg. : ) Editedit: Men faen, nå går jeg jo mot mitt eget poeng. >_< Endret 7. desember 2006 av JayHeM
Kiruk Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 DPS'en til pallies har blitt bedre, men nærmer seg ikke DPS classes sine. Men de har blitt MYE bedre tanks. Var i UBRS i dag. 3 paladins (meg, gear 5/8 T0, MT blues og 3-4 ZG epics og OT 6/8 judgment. Begge pally tankene var prot specc mens jeg var holy) - 2 rogues - 2 warlocks - 1 Mage - 1 Hunter. Clearea hele UBRS på under 2 timer. Bare PUG's untatt meg og en annen pally.(De to pallyene var de eneste med epics, resten hadde vanlige T0/0.5 og blues) Det var morsomt! Så nå har warriors blitt overflødig
gamer73 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 warrior blir ikke overflødig:) Vi er high-end dps'ers som tåler en del mer enn andre dps'ers:) Dessuten kan vi off-tanke:) Og en prot spec warrior eier alt annet i tanking uansett:) Men jeg hater å tanke selv. Har aldri likt det. Men jeg er dps warrior da:)
ahpadt Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Men jeg hater å tanke selv. Har aldri likt det. Men jeg er dps warrior da:) 7453005[/snapback] Hvorfor velger du en klasse som involverer tanking når du ikke liker det? Kunne du ikke like så godt rolla rogue da?
knux Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Du skriver det feil.. Her skal det markeres med " rundt dps for å understreke at det er tull. "DPS" paladin 7444903[/snapback] "Mhm" Hva er dette? Hmm.. jeg tror det kalles DPS /shoo 7444916[/snapback] Warrior/Rogue med samme type gear hadde gjort mer damage. Det som er poenget er at du faktisk må være i AQ40 guild får å få bra dps gear.
gamer73 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Hvorfor velger du en klasse som involverer tanking når du ikke liker det? Kunne du ikke like så godt rolla rogue da? Fordi jeg har prøvd rogue, men hater å spille det. Og fordi jeg simpleten elsker å se crits på multiple targets med å svinge en stor 2H'der. Enkelt og greit:) Jeg hater å tanke, men tanker når jeg absolutt må.
arnesef Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 det er sant:) men da må dem holde seg til healing da 7445408[/snapback] Jeg hater å tanke, men tanker når jeg absolutt må. 7453140[/snapback] Har vel ikke tenkt på at mange palas kanskje hater å heale, akkurat som du hater å tanke? Hvorfor skal palas "holde seg til jobben" mens du kan gjöre som du vil? Men dette er vel en ganske typisk tankegang for de fleste av oss, at vi gjör som vi selv vil og samtidig forlanger at andre også skal spille som det vi vil :-)
gamer73 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Har vel ikke tenkt på at mange palas kanskje hater å heale, akkurat som du hater å tanke? Hvorfor skal palas "holde seg til jobben" mens du kan gjöre som du vil? fordi jeg faktisk gjør nytte for meg i raid med min dps, mens det gjør ikke palas:) Derfor!
Walts Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Har vel ikke tenkt på at mange palas kanskje hater å heale, akkurat som du hater å tanke? Hvorfor skal palas "holde seg til jobben" mens du kan gjöre som du vil? fordi jeg faktisk gjør nytte for meg i raid med min dps, mens det gjør ikke palas:) Derfor! 7453544[/snapback] ikke ? syntes 3% crit og alle andre judgements til hele raide er til mer nytte enn en MS warrior sin dps
gamer73 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 (endret) ikke ? syntes 3% crit og alle andre judgements til hele raide er til mer nytte enn en MS warrior sin dps ikke jeg:) EDIT: Jeg er den warrior som gjør mest skade av alle våre warriors i raid. Dette er selvsagt pga vi ikke har vært i BWL eller AQ40 enda...da duwel wield elelr 2H fury begynner å bli bedre:) Endret 8. desember 2006 av gamer73
Kombat-Kaare Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 det er sant:) men da må dem holde seg til healing da 7445408[/snapback] Jeg hater å tanke, men tanker når jeg absolutt må. 7453140[/snapback] Har vel ikke tenkt på at mange palas kanskje hater å heale, akkurat som du hater å tanke? Hvorfor skal palas "holde seg til jobben" mens du kan gjöre som du vil? Men dette er vel en ganske typisk tankegang for de fleste av oss, at vi gjör som vi selv vil og samtidig forlanger at andre også skal spille som det vi vil :-) 7453434[/snapback] Bingo, og det merker jeg spesielt som prest. Vi speccer oss om til holy for å heale andre best mulig, og hva sitter vi igjen med utenfor instancene? En klasse komplett ubrukelig til annet enn raids. Vi healere er en klasse som gir opp vårt eget ego for å sørge for at guildet går fremover, vi ofrer vår spillestil for lagets beste. (Ja sammen med druider og healende paladiner/shamaner, og selvfølgelig også tankende warriors.) Noe som derimot irriterer meg grønn, er når noen av disse begynner å skrike opp og vil gjøre dps isteden. I mitt eget guild har offiserene/guildmasteren sin helt egen definisjon på reglene, og selv om vi prester SKAL være holy, og shamaner SKAL være resto, så kan de bøye på disse reglene til egen fordel siden de bestemmer. Det irriterer meg så grenseløst når GM'en (shaman) går elemental dps, kun fordi han personlig synes det er gøy. Det samme gjelder den ene offiseren, som er specca shadow fordi han ikke gidder å heale. Dette ødelegger lagmoralen! Ellers all honnør til alle healere/tanker der ute, som gir opp sin egen egosentriske rolle til fordel for en defensiv klasse som skal bringe andre fremover.
ahpadt Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Imo er egne spec-regler for Officers/GM søppel.
Kombat-Kaare Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Imo er egne spec-regler for Officers/GM søppel. 7454020[/snapback] Helt enig. Det er noe med det å tvinge og snakke varmt om å specce "for laget", mens man selv ikke gjør det. Shadowpresten vår (offiser) unnskylder seg bl.a. hele tiden med at "den dagen dere healer like bra som meg så skal jeg vurdere å gå holy". Ikke bare er dette en helt ignorant kommentar, men også en løgn. Denne presten ligger alltid blant de laveste på healinga av prestene, og samtidig er det rett og slett demotiverende å i praksis høre at "du suger på healing, se på meg, jeg er shadow og enda er jeg bedre enn deg." Fint guild jeg er med i, det er ikke det, men enkelte ting har jeg god grunn til å klage over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå