Gå til innhold

Paladin DPS build etter patch

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

nå som det nye talent treet er kommet, og vi har 51 points å hive ut, noen som har en link til en uber og nice DPS pve build? hvilke talents er et "must"? har blanding av tier 2,5 og t2 + kalimdors revenge med +25 agi

Endret av ivarsr
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du skriver det feil.. Her skal det markeres med " rundt dps for å understreke at det er tull.

"DPS" paladin

:cool:

7444903[/snapback]

"Mhm"

Hva er dette? Hmm.. jeg tror det kalles DPS

/shoo

Skrevet
Du skriver det feil.. Her skal det markeres med " rundt dps for å understreke at det er tull.

"DPS" paladin

7444903[/snapback]

Hvorfor det, alle klasser har dps build, så det du sier er feil. Hadde han imidlertidig sagt: "Høy DPS build med Paladin" så kunne kommet med en usaklig kommentar.

On topic: Retribution er nok veien å gå for mest mulig dps.

Build

Skrevet

bla bla, samme gammle.. paladin kan gjøre imba burst dmg iallefall ^^ det som teller (iallefall i pvp)

men må si crusader strike var litt skuffende så gikk tilbake til holyshock =P

Skrevet

"DPS" paladin

7444903[/snapback]

"Mhm"

/shoo

7444916[/snapback]

Imponerende!

Men det sier da litt at en class må ha det desidert beste gearet på spillet for å gjøre bra damage.

Skrevet
du påstår vel ikke at pala slår warrior på dmg?

7445137[/snapback]

Nei, men en paladin slår en warrior i healing hvis du skjønner hva jeg mener :!: .

En paladins jobb er ikke å skade mye og dø fort, men å holde seg i live lenge, og være en healer.

Skrevet

/shoo

7444916[/snapback]

Det er en Paladin med det beste gearet fra AQ40 som gjør like mye skade som warrioren min i 6/8 Might og random blått/20manns lilla dps-gear med Unstoppable Force. :> Pluss at det er mot undeads, tviler på at han klarer å holde like bra kjør mot humanoids, dragonkin, elementals eller silithids.

Og så er det klippa sammen, han måtte liksom bare plukke ut de beste proccene selv om manabaren hans flyr opp og ned som en jojo (mest ned, riktignok).

Så ja, paladins kan sikkert ha helt ok burst-dps i super-gear, men det egner seg jo stort sett bare i PvP likevel. :>

[/provoke]

Skrevet
Det er en Paladin med det beste gearet fra AQ40 som gjør like mye skade som warrioren min i 6/8 Might og random blått/20manns lilla dps-gear med Unstoppable Force. :> Pluss at det er mot undeads, tviler på at han klarer å holde like bra kjør mot humanoids, dragonkin, elementals eller silithids.

Han slår ikke min MC/crafted/tier 0 /0.5 dps warrior på dmg uansett:) Og han gjør heller ikke like mye skade ut fra dem tallene jeg klarte å se.

Skrevet

/shoo

7444916[/snapback]

Og så er det klippa sammen, han måtte liksom bare plukke ut de beste proccene selv om manabaren hans flyr opp og ned som en jojo (mest ned, riktignok).

Så ja, paladins kan sikkert ha helt ok burst-dps i super-gear, men det egner seg jo stort sett bare i PvP likevel. :>

[/provoke]

7445255[/snapback]

Blabla :p

Skrevet
Nei, men en paladin slår en warrior i healing hvis du skjønner hva jeg mener  .

En paladins jobb er ikke å skade mye og dø fort, men å holde seg i live lenge, og være en healer.

Selvsagt:) en pala overlever mye lenger i pvp BG's enn en warrior. det har dem gjort fra wow kom ut for 2 år siden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...