ivarsr Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 (endret) nå som det nye talent treet er kommet, og vi har 51 points å hive ut, noen som har en link til en uber og nice DPS pve build? hvilke talents er et "must"? har blanding av tier 2,5 og t2 + kalimdors revenge med +25 agi Endret 7. desember 2006 av ivarsr
H-Frame Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 har selv en 7/0/41 build på min pala nå, synes den er kjempefin
Mosess Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Du skriver det feil.. Her skal det markeres med " rundt dps for å understreke at det er tull. "DPS" paladin
Intimvask Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Du skriver det feil.. Her skal det markeres med " rundt dps for å understreke at det er tull. "DPS" paladin 7444903[/snapback] "Mhm" Hva er dette? Hmm.. jeg tror det kalles DPS /shoo
hds Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Du skriver det feil.. Her skal det markeres med " rundt dps for å understreke at det er tull. "DPS" paladin 7444903[/snapback] Hvorfor det, alle klasser har dps build, så det du sier er feil. Hadde han imidlertidig sagt: "Høy DPS build med Paladin" så kunne kommet med en usaklig kommentar. On topic: Retribution er nok veien å gå for mest mulig dps. Build
gamer73 Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 samme faen..en pala vil ALDRI komme opp mot en warrior eller noen annen "ekte DPS" klasse i dmg:)
Walts Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 bla bla, samme gammle.. paladin kan gjøre imba burst dmg iallefall ^^ det som teller (iallefall i pvp) men må si crusader strike var litt skuffende så gikk tilbake til holyshock =P
gamer73 Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 hva er imba med å gjøre mindre burst dmg enn dem andre som kan gjøre god burst dmg? som warrior f.eks:)
Walts Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 mindre ? haha, ble flammet av så mange folk i går med nerf fordi paladins plutselig gjorde dmg xD
gamer73 Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 du påstår vel ikke at pala slår warrior på dmg?
Sindrelol Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Du skriver det feil.. Her skal det markeres med " rundt dps for å understreke at det er tull. "DPS" paladin 7444903[/snapback] "Mhm" Hva er dette? Hmm.. jeg tror det kalles DPS /shoo 7444916[/snapback] Imponerende! Men det sier da litt at en class må ha det desidert beste gearet på spillet for å gjøre bra damage.
Sindrelol Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 du påstår vel ikke at pala slår warrior på dmg? 7445137[/snapback] Nei, men en paladin slår en warrior i healing hvis du skjønner hva jeg mener :!: . En paladins jobb er ikke å skade mye og dø fort, men å holde seg i live lenge, og være en healer.
JoeDohn Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Hva er dette? Hmm.. jeg tror det kalles DPS/shoo 7444916[/snapback] Det er en Paladin med det beste gearet fra AQ40 som gjør like mye skade som warrioren min i 6/8 Might og random blått/20manns lilla dps-gear med Unstoppable Force. :> Pluss at det er mot undeads, tviler på at han klarer å holde like bra kjør mot humanoids, dragonkin, elementals eller silithids. Og så er det klippa sammen, han måtte liksom bare plukke ut de beste proccene selv om manabaren hans flyr opp og ned som en jojo (mest ned, riktignok). Så ja, paladins kan sikkert ha helt ok burst-dps i super-gear, men det egner seg jo stort sett bare i PvP likevel. :> [/provoke]
gamer73 Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Det er en Paladin med det beste gearet fra AQ40 som gjør like mye skade som warrioren min i 6/8 Might og random blått/20manns lilla dps-gear med Unstoppable Force. :> Pluss at det er mot undeads, tviler på at han klarer å holde like bra kjør mot humanoids, dragonkin, elementals eller silithids. Han slår ikke min MC/crafted/tier 0 /0.5 dps warrior på dmg uansett:) Og han gjør heller ikke like mye skade ut fra dem tallene jeg klarte å se.
Intimvask Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Hva er dette? Hmm.. jeg tror det kalles DPS/shoo 7444916[/snapback] Det er en Paladin med det beste gearet fra AQ40 som gjør like mye skade som warrioren min i 6/8 Might og random blått/20manns lilla dps-gear med Unstoppable Force. :> Pluss at det er mot undeads, tviler på at han klarer å holde like bra kjør mot humanoids, dragonkin, elementals eller silithids. Og så er det klippa sammen, han måtte liksom bare plukke ut de beste proccene selv om manabaren hans flyr opp og ned som en jojo (mest ned, riktignok). Så ja, paladins kan sikkert ha helt ok burst-dps i super-gear, men det egner seg jo stort sett bare i PvP likevel. :> [/provoke] 7445255[/snapback] Blabla
gamer73 Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Nei, men en paladin slår en warrior i healing hvis du skjønner hva jeg mener .En paladins jobb er ikke å skade mye og dø fort, men å holde seg i live lenge, og være en healer. Selvsagt:) en pala overlever mye lenger i pvp BG's enn en warrior. det har dem gjort fra wow kom ut for 2 år siden:)
DirtyBit Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Might er vel strengt talt ikke dps gear...
gamer73 Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 might er så langt unna DPS gear en warrior kan komme:) Men poenget hans var jo at selv med crappy dps gear så har han nok lik dps som den AQ40 palaen
Sindrelol Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Paladinen er også blodbuffa. Tviler på at han autohitter for 1800 på en player ^^
kafan Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Ikke mobb healere gamer, som warrior er du ingenting uten dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå