Gå til innhold

Trenger et nytt spill!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg har blitt lei av spillene jeg har, så jeg lurte på om jeg kunne få litt hjelp til å finne et spill som jeg ikke blir så fort lei av.

Jeg kunne tenkt meg et spill som er litt likt(trenger ikke være fa WWII) CoD2 o.l. , ikke et multiplayer spill som BF2 hvis dere skjønner.

Et spill som har en handling og ikke går ut på å bare spille multiplayer på nettet osv.

Gjerne et som jeg blir litt hekta på og kan sitte å spille i flere timer i strekk uten å bli lei av det.

Jeg takker på forhånd til alle snille sjeler som kan tenke seg å hjelpe meg å gjøre ventetiden til Logitech G25( :love: )rattet mitt blir sendt mindre :)

Edit: sorry hvis dette er repost eller feil forum.

Endret av Andeby
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tom Clancys: Rainbow Six Vegas! Lange baner og mye action. Kommer du deg inn i det spillet vil du ikke legge deg om kvleden eller spise middag.. Du vil bare spille videre!! Anbefales virkelig!

Skrevet
Tom Clancys: Rainbow Six Vegas! Lange baner og mye action. Kommer du deg inn i det spillet vil du ikke legge deg om kvleden eller spise middag.. Du vil bare spille videre!! Anbefales virkelig!

7441914[/snapback]

Er ikke det bare til XboX 360?

Jeg trenger bare spill til PC altså, sånn at dere vet det også.

Skrevet (endret)

Jeg anbefaler Psychonauts og Beyond Good and Evil på det varmeste... De er begge adventure-spill og ikke så veldig lange, men de er genialt gode spill. Og kjøper du begge så har du jo uansett en god del timer forran deg ;)

Om du vil ha First-Person så er vel Dark Messiah of Might and magic ok. Jeg likte også Prey svært godt, men heller ikke det er så langt.

Endret av SEeKz0r
Skrevet

Er ikke voldelig eller noe, men er verdt å nevne, blir fort avhengig..

Football Manager 2007 :thumbup:

Eller så kan vi anbefale Fear + Extraction point, er mange gode timer der! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...