Rollespilleren Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Her er noen screenshots for de som ennå ikke har fått tatt en titt på noe av det nye. Fikk desverre ikke tatt screenshots av de nye horde/alliance oppstarts bildene. Verdenskartet - zoomet helt ut. Bloodmyst Isle på kontinent. Bloodmyst Isle sonen. Azuremyst Isle på kontinentet. Azuremyst Isle sonen. Ghostlands på kontinentet. Ghostlands sonen. Eversong Woods på kontinentet. Eversong Woods sonen. Draenei sin hovedby: The Exodus. Blood Elf sin hovedby: Silvermoon. Høyreklikk portrettet ditt, og dette kommer opp. Vil også kommentere at LFG var kult. Du får opp små bilder av stedene du velger bl.a.
Reached Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Her er min favoritt! lenger har jeg desverre ikke kommet
PcT Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Har liksom sett det der på beta i 2måneder nå da.. lol
Reached Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Njaa så har jo ikke jeg spillt på betaen ennå
PcT Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 men bilder av det ligger over hele internett nå >_<
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå