Gå til innhold

Dårligste norske film gjennom tidene?


tjalla

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg synes Uro var vanvittig oppskrytt, jeg. Uno var jo mye bedre.

7739045[/snapback]

 

Oppskrytt? Har aldri hørt noe særlig bra om Uro jeg. Temmelig dårlig film imo, Uno var derimot fantastisk.

7739669[/snapback]

 

Uno var ikke fantastisk. Den var en middelmådig 4'er; forholdene tatt i betraktning. Uro derimot var laber. Hørte flere som snakket om hvor bra filmen var. Uro-patruljen er jo et utrolig spennende emne, så at filmen ble så laber er litt synd egentlig.

Lenke til kommentar
Jeg synes Uro var vanvittig oppskrytt, jeg. Uno var jo mye bedre.

7739045[/snapback]

 

Oppskrytt? Har aldri hørt noe særlig bra om Uro jeg. Temmelig dårlig film imo, Uno var derimot fantastisk.

7739669[/snapback]

Uro ble vel nominert til en Cannes-pris. Er vel på den måten den er oppskrytt og "bra". Personlig syns jeg den var ganske dårlig. Uno er hakket bedre.

Lenke til kommentar
Uro ble vel nominert til en Cannes-pris. Er vel på den måten den er oppskrytt og "bra". Personlig syns jeg den var ganske dårlig. Uno er hakket bedre.

7741638[/snapback]

*Sjokk*. Det var jo en særdeles dårlig Uno-kopi med en historie som var omtrent like troverdig og sannsynlig som eventyrene lillesøsteren min på fem dikter opp. Skuespillet imponerte heller ikke stort.
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Aune Sands Dis igjen... Hørte på God Kveld Norge at Aune Sand hadde fått juling av folk som følte seg provosert av filmen.  :)

8134153[/snapback]

Uff, jeg så Dis nå nylig, og måtte virkelig anstrenge meg for å ikke sovne. Filmen kan beskrives som et eneste gigantisk GJEEEEEESP :sleep:

 

Anbefaler at folk som skal se den lader opp med kruttsterk kaffe!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Har faktisk ikke sett så veldig mange norske filmer, for jeg har en tendens til å synes at de fleste er dårlige, men av de jeg har sett synes jeg Schpaa eller hvordan det skrives er elendig. Rart ingen har nevnt den. Synes personlig den skal være så dyp og advarende, men jeg syntes bare det ble utrolig fjollete.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...