Gå til innhold

PlayStation 4 bekreftet!


LucarioX

Anbefalte innlegg

Jeg må nok lete litt skal jeg finne det konkrete beviset for deg. Pattenttegningen er nemlig ute på nettet. Vet ikke om jeg skal gidde å bruke tid på å bevise at jeg ikke lyver, for en som deg. Men det er ikke bare Sony som hadde noe sånt, Microsoft sin Sidewinder kontroll som kom rundt 2000 benyttet også gyroskop til bevegelseskontroll. Det var en tohåndskontroll akkurat som Sixaxis er, syntes du at de dro til framtiden og kopierte wii da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:!:

En del kandidater til " årets mong post" i denne tråden.

Vi har så langt fått verifisert bl.a.:

 

- Ps3 har en levetid på 3 år

- Ps4 kommer i 2010

- Ps4 kommer med en rip off av Wii håndkontrollern.

 

Stå på folkens, vi trenger underholdningen!

 

Edit: All honør til trådstarter, " Playstation 4 bekreftet" wtf!

En bedre tittel hadde vel vært " Sony utelukker ikke en Ps4" ?

Endret av tezz
Lenke til kommentar
Hvis ikke nintendo er slemme med de andre igjen da og kommer med noe mer fancy. De pleier jo det ofte :)

7432183[/snapback]

 

Hvis vi følger trådstarters eksempel har du nettopp bekreftet Wii2.

Den kommer høsten 2009 og er formet som en sylinder du skal stikke hodet inn i.

Lenke til kommentar
Hvis ikke nintendo er slemme med de andre igjen da og kommer med noe mer fancy. De pleier jo det ofte :)

7432183[/snapback]

 

Hvis vi følger trådstarters eksempel har du nettopp bekreftet Wii2.

Den kommer høsten 2009 og er formet som en sylinder du skal stikke hodet inn i.

7432230[/snapback]

 

Både 3D-lyd og bilde? :p

Lenke til kommentar
Hvis vi følger trådstarters eksempel har du nettopp bekreftet Wii2.

Den kommer høsten 2009 og er formet som en sylinder du skal stikke hodet inn i.

7432230[/snapback]

 

Newsflash! Nintendo har annonsert at den neste konsollen deres vil støtte HD. Så det er ikke noen større nyhet at det kommer en ny konsoll derfra :D Ikke fått med deg det tydeligvis.

Lenke til kommentar

En kan vel kanskje våge seg med et innspill her nå da, så røyken har lagt seg litt.. ;)

 

Nå er det en tråd som man gjerne kan følge gjennom politikken til Sony når det gjelder dette med å gi ut nye konsoller:

 

I motsetning til visse andre konsollmakere dropper de ikke støtten sin for den konsollen som erstattes av en nyere modell..

PS1 har nylig gått utav produksjon. PS2 planlegges produsert i årevis ennå og slik kan til en viss grad forvente at Sony fortsetter.

 

Om ikke man skal begynne rettferdighetens klagekor igjen og hyle på at Sony juger og om de sier god dag, må man kikke ut vinduet for å se om det stemmet. :whistle:

 

Forholder man seg til historien lanserer Sony en ny konsoll sånn roughly hvert 5-6 år etter hva det jeg kan erindre. Man kan muligens konkludere med at man ikke vil se en konsoll før tidligst 2011/12... Det er vel ikke så alt for langt unna tippe 2010 selv om man ikke har hold for det. Men dette er intet annet enn spekulasjoner..

 

Jeg for min del tror at PS3 er såpass forut sin tid (til tross for gjentatte utsettelser) at man fremdeles vil finne ny 'magi' på den selv etter 5 år etter lanseringen.. Slik man gjorde på PS2 med titler som GoW og SotC..

 

:)

Lenke til kommentar
Newsflash! Nintendo har annonsert at den neste konsollen deres vil støtte HD. Så det er ikke noen større nyhet at det kommer en ny konsoll derfra :D  Ikke fått med deg det tydeligvis.

7432333[/snapback]

 

Stemmer det.... men HD som i " Head device" vel og merke.

Lenke til kommentar

Er det ikke slik at man må først ha saker( HD dvd, blu-ray, hd kanaler på parabol, ps3 og xbox 360) før at man virkelige får solgt hd tv'er? Samme er det med filmer, først må man slippe masse filmer slik at man får flere produsenter på banen med HD dvd og blu-ray spillere.

 

Alle gjort som Nintendo så hadde det ikke blitt HD'tv.

Lenke til kommentar

Siden nintendo er et spill selskap er det kanskje litt optimistisk av deg å forvente at de skal ta ansvar for innføringen av nye tv standarder osv. Men jeg ser ikke at microsoft eller gjør stort for å bane vei for en ny MoccaMaster heller. Enda det er noe vi godt kunne trenge. Sikkert fordi deres interesse hovedsakelig er software. Og hvor er sony i bio-drivstoff utviklingen? Ikke deres sak sier du? Jøss.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...