Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problem med MSN


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Postet et innlegg på programvare forumet, men har nå funnet ut at det er relatert til nett tilkoblingen min så tenkte heller jeg skulle poste her. Problemet er at jeg ikke får koblet meg opp til MSN kontoen min ([email protected]), men en annen konto funker fint ([email protected]). Begge kontoene fungerer fint på andre maskiner. Er oppkoblet til internett via mobilnettet (EDGE med en SE W810), og tilkoblingen fungerer ellers helt fint.

 

Jeg har også en VPN tilkobling til nettet mitt hjemme på denne maskinen, og om jeg router all trafikken over dette ved å sette default gw til gw på VPN nettet så fungerer MSN helt fint, så det er ikke MSN det er noe galt med, men noe i nettet. Hva kan det være?

 

(Har prøvd med både MSN 6.2 og Live Messenger og samme problem med begge to..)

 

Håper noen har noen gode ideer, har gått tom for ideer selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde litt trøbbel selv tidligere i dag.  Fikk ikke logget på MSN på en stund og nettsider lastet tregt selv om jeg målte 18Mbit på speedometer.

Er ikke sikkert at det er samme problemet, men virker som det var noe tull på nettet eller hos NGT.

7426589[/snapback]

 

Problemet her er her enda, så er nok ikke samme problem. Må være noe i Telenor sitt nett for oppkobling med mobil siden det funker fint andre steder, og når jeg går gjenom tilkoblingen hjemme (med samme maskin..).

Endret av rolvs
Lenke til kommentar

Jeg hadde et rart problem her ei stund for lenge siden.

Fikk ikke logget på den ene adressen min på denne pc'n.. mens den gamle adressen min og alle andres funka.

Men min kunne jeg bare glemme.. men på andre pc'r i huset funka den uten problemer.

 

La inn windows på nytt, og da var problemet borte :)

Endret av Drkangel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...