Gå til innhold

hvilken tv til 360 (ikke for dyr)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne burde funke veldig bra :)

Oppløsning: 1366x768, kontrastnivå 1000:1, lysstyrke 600 cd/m2. Siste generasjons LCD TV med utrolige 8ms. responstid i lekkert design. Høyttalerne er innebygget i fjernsynet og bordsokkel og strømkabel medfølger.

 

 

Testvinner Lyd og Bilde (Mars 2006)

 

GRATIS FRAKT PÅ DENNE VAREN

I perioden 24. nov til 1. des 2006

 

Du vil få frakt i handlekurven, men denne sletter vi før vi sender varen til deg, så du betaler kun det varen koster. Dette gjelder Postens forsendelser til alle adresser i Norge.

 

    * High Definition - HD TV forberedt

    * Widescreen (16:9 format)

    * Tekst-tv (1000s minne)

    * Oppløsning: 1366x768

    * Lysstyrke: 600 cd/m2

    * Kontrast: 1200:1

    * Responstid: 8 ms. (lav responstid gir best bilde)

    * Synsvinkel: H178/V178

    * Tilkoblinger: 2xSCART, S-Video, HDMI(HDCP)

    * Øvrige tilkob: D-Sub/PC Audio in, Comp. DVD

    * Bilde i Bilde

    * 3D kamfilter

    * 2 x 15 Watt stereo høyttalere (innebygget)

    * BxDxH (950*104*515)mm u/ bordsokkel

    * BxDxH (950*169*569.9)mm m/bordsokkel

    * Vekt: 19 kg

    * Inkludert tilbehør: Bordsokkel,Strømkabel

    * Norsk bruksanvisning og nordisk meny

Lenke til kommentar

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...T8AAAEOEOI03xiL

 

Jeg har denne tven, og er kjempefornøyd. Det som kan siest om den er vel at det ikke er den tven som er mest *bling bling*. Det virker også som du må ha ekstern lydkilde for å få lyd når du bruker componentinngangen. Eller så er det jeg som er dårlig til å stille inn:-D

 

Jeg er som sagt veldig fornøyd, men nå skal det siest at jeg ikke har prøvd alt for mange andre HDtver.

 

fikk min for 6 995

Lenke til kommentar

Jeg hadde Viewpia tven i ca 2 mnd og er ikke helt enig i at det er et godt kjøp. Hvis du heller legger på til 7999 kr får du en Sansung R7. Bildene er mye bedre når det kommer til vanlig tv signaler og det går ikke ann og sammenlikne den med Viewpiaen når det kommer til kontrast og sortnivå...

 

Samsung R7 har forresten en design som ligger flere hakk over Viewpia.

 

En ting jeg da ikke er helt sikker på er om Viewpia har skiftet ut panel i tven. Hvis den har et nytt panel kan jeg ikke uttale meg om den.

Lenke til kommentar
Hvor får du en le32r7x for under 8000?

7425568[/snapback]

 

Det er ikke 32" jeg mener. Må nok opp til litt over 10 000 da... Men 26" får du hos hifi klubben for 7999. http://www.hifiklubben.com/NO/Produkter/Bi...R72B_LCD_TV.htm

7426824[/snapback]

 

Da er saken en litt annen ;) Ville da heller ha kjøpt Sharp LC32SA1E til 7995, som jeg mener er en minst like god tv, og fått 6" ekstra! Den har dog ikke i nærheten like bra design om det betyr noe.

 

Har selv LE32R72 og den fungerer greit i dagslys, men sliter vanvittig med sortnivå, kan ellers nevne at den stiller lysstyrke automatisk, det er helt latterlig irriterende og ikke mulig å slå av.

Endret av zaico
Lenke til kommentar
nei, eg vet ikke... hehe.. skal handle på lefdal tenkte eg.. men tenkte til max ett par tusen liksom... ikke stor greiene... har eg 28" litt gammel tv.. men funker.. hørte att det beste ville vert en lcd, men eg har ikke peiling

7423859[/snapback]

Siterer dette, han har ikke råd til noen av de tvene som har vært anbefalt til nå - tviler på at det vil finnes en LCD-tv som vil passe til spillbruk.

 

Da er det bedre å enten klare seg med den tven man har, og spare til en skikkelig lcdtv, eller å kjøpe en GOD 32" crt-tv, disse er veldig veldig billige nå.

Lenke til kommentar
nei, eg vet ikke... hehe.. skal handle på lefdal tenkte eg.. men tenkte til max ett par tusen liksom... ikke stor greiene... har eg 28" litt gammel tv.. men funker.. hørte att det beste ville vert en lcd, men eg har ikke peiling

7423859[/snapback]

Siterer dette, han har ikke råd til noen av de tvene som har vært anbefalt til nå - tviler på at det vil finnes en LCD-tv som vil passe til spillbruk.

 

Da er det bedre å enten klare seg med den tven man har, og spare til en skikkelig lcdtv, eller å kjøpe en GOD 32" crt-tv, disse er veldig veldig billige nå.

7427446[/snapback]

Vil ikke ulempen være at man da mister en del eye-candy? Med oppløsningen altså.

 

Er selv i samme situasjon som trådstarteren. Selv vurderer jeg å kjøpe en middels pc-skjerm. Noen som har formeninger om det?

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
Vil ikke ulempen være at man da mister en del eye-candy? Med oppløsningen altså.

7427452[/snapback]

Du mister riktig nok litt oppløsning, men å kjøpe en TV med dårlig bilde for å få høyere oppløsning er etter min mening helt bortkastet. Jeg hadde holdt meg til den gamle 28" en stund til.

 

Tråden flyttes fra "Diskuter spill og tilbehør - Konsoll" til TV-apparater.

Lenke til kommentar
finn deg en som støtter 1080p inn på component eller vga, ellers vil du måtte deinterlace osv

7441058[/snapback]

 

Hvofor må han finne en tv med 1080p? Det som da skjer er at han må punge ut med nærmere 20 000. Dessuten ser jeg ikke vitsen i å ha 1080p på 32" og mindre. Man ser da helt ærlig ikke forskjellen.

 

1080p er beregnet på tver fra minst 40" og opp...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...