marius90 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 (endret) hei, bare lurte er det optisk eller coax lyd utgang på xbox360? og følger det med video kabler så jeg kan koble den til hd ready lcd tv med optimal kvalitet? eller må jeg kjøpe hdmi kabel elns ved siden av? Endret 4. desember 2006 av marius90
Tor Rasmussen Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 (endret) Optisk, og det er utgang. Følger med Komponentkabler i premiumutgaven. Det gir det meget gode bilder på en HDTV. Så langt er det ikke kommet en HDMi-kabel til XBox360. Men den har rumble. Endret 4. desember 2006 av trykkertor
-Mr.T- Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Men den har rumble Priceless. Som om det har noe med lyd-/videoutganger å gjøre... Men ellers så er det akkurat slik som trykkertor sier.
marius90 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 (endret) takker for svar, var akkurat det jeg lurte på. btw: det følger vel ikke med noen optisk kabel gjør det? Endret 4. desember 2006 av marius90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå