Gå til innhold

fremtiden, jeg trenger info

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal ha skoleprosjekt om fremtiden og trenger info sjapt plz hjelp meg jeg blir veldig glad bare skriv infoen her eller linker tilsider om fremtiden her tusen takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen til forumet :thumbup:

Jeg vil anbefale deg å kanskje se litt på denne posten, der for du vite hva folk tror vil skje i løpet av de neste 1000 år.

Da får du litt inblikk over hva vanlige folks meninger er, noe som du også kan bruke i et slikt prosjekt.

Skrevet

Er det et skriftlig prosjekt, kan vi jo begynne med å anbefale at du ikke bruker plz, og ikke staver "kjapt" "sjapt". Dessuten er punktum og komma og en fordel. ;)

Skrevet
jeg skal ha skoleprosjekt om fremtiden og trenger info sjapt plz hjelp meg jeg blir veldig glad bare skriv infoen her eller linker tilsider om fremtiden her tusen takk

7422908[/snapback]

Du skal ha info fra oss om fremtiden?

Skrevet

Akkurat nå er denne tråden ganske hot.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=676219&hl=

Er Thorium fremtiden og løsningen på verdens energiproblemer?

Noen andre ting:

Er fremtiden forutsbestemt ?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=676200

Roboter ?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=655170

Søk litt rundt du finner mange diskusjoner og noe mer bestemt enn å diskutere om fremtiden kan vi jo ikke gjøre siden ingen egentlig vet :hmm:

Skrevet

7422908[/snapback]

OK, her er svaret: Ja! fremtiden kommer :D

Tror nok du må spesifisere litt mere nøyaktig hva det er du vil vite.

Skrevet (endret)

Haha... her og nå, og det som har skjedd er det man kan si noe sikkert om.

Peke ting som har skjedd, en trend eller utvikling og spekulere i hva som kommer til å skje går jo også an, men det er ikke akkurat 'vitenskap' da :) Spørsmål man ikke får bekreftet svaret på før det har gått x år er ikke spesielt gangbare.

Endret av b0nna
Skrevet

Han er død. Bare et innlegg har mister torehm laget. Og det er startinnlegget.

Tro om han glemte oss... Skulle hjerne ha vist hva han fikk i karakter eller respons...

Skrevet

:!:

Hvis noen noen gang finner ut noe om fremtiden ville det vært en sensasjon! Men dessverre er ikke tidsmaskinen funnet opp og krystallkulen virker særdeles dysfunksjonel ...

Du får nok vente og se.

• 2 uker senere...
Skrevet

Skaff deg en onlinekompis i tidssone mellom GMT +2 og +11 og be ham fortelle deg hva som skjer der han bor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...