Gå til innhold

Hva skjer med awp?!


Anbefalte innlegg

Spiller av og til på en deathmach-server med awp only...

Har spillt på denne litt, fant den før den blei awp only...

Problemet er at hitboxen er heilt på hodet. Av og til kan jeg skyte samme personen 3-4ganger uten å gi skade, selv om personen står i ro.

Problemet utarter seg til et provoserende problem! :p

 

Hvordan i svarte "#¤& kan jeg få fikset denne hitboxen?!?!?

 

Har prøvt mange tips som jeg har funnet tidliggere, men uten noen merkeverdig forskjell.. :realmad:

 

Har noen her PEILING på hva jeg kan gjøre!?

 

EDIT; Er bare awp'en jeg sliter med.

Endret av The_Free_Man
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Løsning: Slutt å bruke lame våpen, så vips er problemet borte ;)

7421482[/snapback]

Bare noobs som whiner om awm, så hvis du skal mase så jeavlig kan du bare spille på servere med awm off.

 

The_Free_Man, ikke noe du kan gjøre. Det er serveren som er dårlig.

7421612[/snapback]

 

Det går oddsa i min fravør :ermm:

Dessuten, i klan fight er det jo lov med AWP(herpa regel).

 

Bare noobs som BRUKER awp. En man med baller ville ikke sitti trygt oppi rifletårnet sitt med sniper, nei en mann av dimensjoner vill storma med hagla og det som var.

 

Jeg føler ikke akkurat adrenalinrushet komme til meg i det jeg trykker på avtrakkern med AWP *der trykka jeg på knappen, der døde han, nei så spennende*.....Vel hvis det kommer flere etterhverandre er det jo litt gøy å se likhauen stige. Er ikke like gøy når man bommer og sitter fast i kassa man campa bak....

 

Tror nok det er noe galt med den interpolaten....

Endret av Camper_killer
Lenke til kommentar
Bare noobs som BRUKER awp. En man med baller ville ikke sitti trygt oppi rifletårnet sitt med sniper, nei en mann av dimensjoner vill storma med hagla og det som var.

7423783[/snapback]

 

Bah, hvis du har clan og spiller serriøst sier du neppe det samma om awm lenger.

7423866[/snapback]

 

Kanskje ikke, men jeg skal si deg at det føltes godt når jeg skreiv hva jeg følte om tyskerne i siste runde!

 

Klanen min spilte jo helt lættis da, jeg kunne ikke bevege meg siden det var awp folk på alle kanter, som kom klanledern ut av mørket og skjøt flere skudd i meg. Det endte med at jeg traff han i hue, og når jeg da skulle si sorry, så ble jeg skutt av naziene hahaha

 

...Det var ikke den beste klanen jeg var i da XD

I den første, RiF, var den en fyr som var helt rå med deagle. Han traff ALLTID hue, og han fikk tritkjeft av klanledern når jeg og en kompis(annen klanmember) fikk overtalt han til å ha gravity_200 eller no sånt slik at alle flyr på våres public klanservern hahahaha

Lenke til kommentar
Bare noobs som BRUKER awp. En man med baller ville ikke sitti trygt oppi rifletårnet sitt med sniper, nei en mann av dimensjoner vill storma med hagla og det som var.

7423783[/snapback]

 

Bah, hvis du har clan og spiller serriøst sier du neppe det samma om awm lenger.

7423866[/snapback]

 

Kanskje ikke, men jeg skal si deg at det føltes godt når jeg skreiv hva jeg følte om tyskerne i siste runde!

 

Klanen min spilte jo helt lættis da, jeg kunne ikke bevege meg siden det var awp folk på alle kanter, som kom klanledern ut av mørket og skjøt flere skudd i meg. Det endte med at jeg traff han i hue, og når jeg da skulle si sorry, så ble jeg skutt av naziene hahaha

7423905[/snapback]

 

Hehe, tyskere er litt rare i cs de^^

 

Btw, er det public clan du har? eller skikkelig clan som spiller pcw o.l?

Lenke til kommentar

Den første klanen, RiF, var britisk. Vi var ganske gode i enn stund, og klanen starta rett etter at CSS kom ut. Vi hadde både public og war server. Ting gikk litt på skeis osv. når noen i klanen skulle studere og blabla, så vi ble oppløst. Vi hadde flere CWer, og vant flere av dem.

 

Etter dette startet jeg ICS, som var en meget god klan. De fleste i klanen var på top 10 på berserk, catch gamer, twinz eller battlefield.no servere. Dette var folk som kunne SPILLE, og vi hadde CWer mot noen av de bedre norske klanene. Pga. min slapphet, så hadde vi bare 1 eller to PCWer, og det endte jo da med at vi tapte de fleste CWene siden vi aldri spilte mot direkte dårlige klaner.

Vi hadde heller ikke voice chat el, siden det dreit jeg i(litt dumt)...

 

I dag så er flere av de gamle spillerne i klanen meget gode, bla. Altin, Killroy og reserven Luringen(som ikke rakk kampen hahaha).

Siden broren til Luringen(Cross) skulle se på Brann vs hvem veit, så måtte den bedre broren(altså Luringen) spille, og han kom jo typisk midt oppi kampen XD

 

Det var først på slutten vi fikk warsever, men ikke lenge etter så kom sommerferien og dett var dett.

 

Etter 1 år med CSS fravær, returnerte jeg med storm, og ble medlem av den sveitsiske klanen SOD, der hvor bare 2 karer prata Engelsk. Vi trente 2 ganger i uka og gjorde det temmelig bra, men det var her vi hadde uhell i kamper osv. som da jeg skjøt min egen klanleder. Det skal nå sies at jeg alltid var i førsteoppsett under klankamper siden jeg alltid kom blant de 3 beste i treningene ;)

Vi hadde bare warserver.

 

Den eneste gangen jeg var relativt god i CSS var vel når jeg ledet ICS, i senere tid dreit jeg oppi AK47, M4A1, AWP osv. og gikk tilbake til hagle og de våpna der ;)

Lenke til kommentar

heh... jeg hater å høre at dere hater awp viss du skal drepe noen med awp så er det mest teknik for du kan liksom ikkje bare begyne med awp for det er masse som skal til før du kan drepe folk sånn at di ligger i hauger de_dust2 foreksempel der må du ha skill for å drepe 5-6 stykker

 

 

 

 

 

MVH:sebbe1122 :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...