Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Svetting i ansiktet


Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Noen som har noen råd angående svetting i ansiktet? Dette skjer svært ofte, og det skal mer eller mindre ingenting for at det skjer. Det er svært irriterende. Jeg svetter ikke noe spess ellers på kroppen, men i ansiktet er det bra mye, noen som har noen råd på hva man kan kjøpe o.l for å bli kvitt/minske dette? Å "operere" eller laserbehandling er ikke aktuelt, for dyrt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har noen råd angående svetting i ansiktet? Dette skjer svært ofte, og det skal mer eller mindre ingenting for at det skjer. Det er svært irriterende. Jeg svetter ikke noe spess ellers på kroppen, men i ansiktet er det bra mye, noen som har noen råd på hva man kan kjøpe o.l for å bli kvitt/minske dette? Å "operere" eller laserbehandling er ikke aktuelt, for dyrt.

7416515[/snapback]

 

Jeg mener å ha hørt at personer som ikke vasker hendene sine godt nok kan begynne å svette mer enn vanlig. Forsikre deg om å vaske fjeset godt morgen og kveld. Uansett om det gjør noe mot svettingen kan det ikke være noe minus :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...