Gå til innhold

Få opera til å laste ned filer til en gitt mappe?


dravisher

Anbefalte innlegg

Litt vanskelig å gi god beskrivelse i emnetittelen. Det jeg vil er å få opera til å laste ned filer av en viss type (.nzb filer) til en gitt mappe, uten å spørre meg først. I Preferences -> Advanced -> Downloads ser det ut til at jeg burde kunne få dette til, men sist jeg prøvde endte jeg opp med at filer tilsynelatende tilfeldig ble lastet ned til den mappen jeg hadde gitt (merksnodig nok skjedde det aldri med .nzb filer, som var den eneste filforlengelsen jeg hadde gitt). Jeg husker også at jeg ikke fikk fjernet det jeg hadde lagt til her. Slik blir vel fikset hvis jeg reinstallerer opera? Har formatert siden jeg sist prøvde.

 

Jeg mener å huske at jeg fant ut hvilken mime-type .nzb filer hadde, men jeg finner ikke dette nå. Det er visst nok "based on XML" (edit: når jeg får opp opera sin nedlastningsdialog står det "type: text/nzb). Veldig merkelig at det skal være nødvendig å oppgi en mime-type uansett. Opera burde bare kunne legge alle filer med navn som slutter med .nzb i en gitt mappe uten noe mer styr syns jeg, men men.

 

Noen som har litt tips? Vet at det finnes en del kunnskapsrike operabrukere her, men dette er kanskje litt uvanlig å bruke? Jeg syns i allfall det ville kunne være veldig greit.

Endret av dravisher
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...