Gå til innhold

Barnevaktene sin anmeldelse av wow.

Gjest Slettet-ZQr2eN

Anbefalte innlegg

Skrevet
anmeldelsen er kansje ok, men er vell skrevet av litt eldre.

7416633[/snapback]

Massive multiplayer online role-playing games har aldri hatt barn som målgruppe, men heller spillere godt oppi tyveårene. Jeg spilte litt AO før i tiden, og det er ingen tvil om at WoW har satt en ny standard, ikke med tanke på spillbarhet, men på antall småunger. WoW egner seg ikke for barn, rett og slett fordi de ikke vil kunne kommunisere skikkelig med de andre spillerne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men, så klart er det dumt av meg å forvente at en gjeng med fjortisgamere skal forstå at målgruppa faktisk er foreldre til barn.

7416530[/snapback]

Jaha? Ditt grunnlag på å si at alle er "fjortisgamere"?

Synes det var ett useriøst inlegg, og alle her kan klart se at du har ikke spilt, eller spilt lite WoW.

WoW er ett spill for alle aldre, folk helt oppi 60-åra spiller dette spillet.

Synes du kan ta med det crappet ditt til ett annet sted.

Skrevet (endret)
Grunnlaget mitt er nettopp det at dere forsvarer WoW med nebb og klør, men nekter å se konteksten anmeldelsen står i, og dessuten evner dere ikke å se at spillet er voldelig. Hvor vidt barn skal spille det eller ei, er helt opp til foreldrene til barna, og anmeldelsen gir grunnlag for avgjørelsen foreldrene tar.

Synes det var ett useriøst inlegg, og alle her kan klart se at du har ikke spilt, eller spilt lite WoW.
Hva har det med saken å gjøre? Har ganske riktig holdt meg unna WoW, for øvrig.

Sekstiåringer er voksne, det er ikke niåringer. Endret av Mr.Berg
Skrevet
Mr.Berg har rett i alt han har skrevet i denne tråden :)

7418944[/snapback]

Jeg slenger meg på den :fun:

7419015[/snapback]

hihi, hail Mr. Berg :w00t:

Skrevet

Synes du kan ta med det crappet ditt til ett annet sted.

7418953[/snapback]

Alt han sier stemmer jo, barnevakten ga en såpass lav karakter fordi spillet ikke egner seg for barn, ikke fordi det er dårlig, men mange av dere nekter å innse det, og vil heller gjøre narr av omtalen.

Skrevet

Er bare fjortisser som klarer å kritisere barnevakten sin omtale. Syntes dem gjør en bra jobb med sin anmeldelse jeg. Stå på barnevakten!, dere gjør er hederlig og godt arbeid :thumbup:

Skrevet

spennende hvordan du tror barnavakten.no sitter spent og leser på forumene her om hva vi synes om de gamer73! ;)

Men joda, de har jo helt rett i å råde foreldre fra å mate unger inn azeroth og forlate de til å råtne sammen og dø forran pcen ^^'

Skrevet

Direkte henvennelse:

"Stå på barnevakten!, dere gjør er hederlig og godt arbeid thumbup.gif"

men jeg mener ikke å plukke på deg, bare humret litt her jeg satt med kaffen på morgenkvisten :)

Skrevet

jada..men du skjønner jo sikkert poenget mitt:)

Om jeg skulle skrive heia brann og stå på Brann! Så betyr ikke det at jeg tror at gutta på laget sitter å leser det og smiler:)

Skrevet
Syns ikke anmeldelsen var så gal, jeg.

Men, så klart er det dumt av meg å forvente at en gjeng med fjortisgamere skal forstå at målgruppa faktisk er foreldre til barn.

7416530[/snapback]

Problemet er vel at du er like generaliserende og relativt trist i dine utsagn som de "fjortisgamerne" du kritiserer.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...