nree Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Har problemer med lyden i BF2, får ikke valgt noe som helst.. feltet er liksom disabla. Og, det værste er at den står på software lyd, så jeg får en stygg knitring hele tiden! Noen som vet råd?
El Matador Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Tror du trenger eksternt lydkort for å kunne velge Hardware.
nree Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Hmm.. akkuratt.. Men, knitringa.. den var ikke når jeg spilte før, så hvorfor den er nå, er det noen som kan hjelpe meg med det?
El Matador Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Hmm.. akkuratt..Men, knitringa.. den var ikke når jeg spilte før, så hvorfor den er nå, er det noen som kan hjelpe meg med det? 7415055[/snapback] kommer ikke når du spiller musikk eller noe også?
reds Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Det som SWAT dude... seier er riktig! Eg hadde også problem med gamle drivere, men etter at dei nye blei lagt inn virka alt fint.
nree Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Hmm.. akkuratt..Men, knitringa.. den var ikke når jeg spilte før, så hvorfor den er nå, er det noen som kan hjelpe meg med det? 7415055[/snapback] kommer ikke når du spiller musikk eller noe også? 7415064[/snapback] Nope, kjører ikke software lyd i f.eks CS Skal se om jeg får lagt inn nye drivere..
nree Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Funka å oppdatere driveren Knitringa tok endelig slutt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå