sattar Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Hvilken Båt må jeg ha for å gå til the aztek ? kan noen hjelpe meg ?`?
sattar Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 har prøvd masse båter men det går ikke ?!
Edel Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 "Carracks", som kan bygdes bare i "Naval Drydocks".
TSP Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 (endret) Du bryter nok en gang regler og du bør bruke søkefunksjonen. 1. Emnetittelen er overhodet ikke beskrivende. 2. Du poster mer informasjon ikke mindre enn ett minutt etter å ha skrevet tråden, i ett eget innlegg. (Hvorfor tror du "rediger"-funksjonen finnes? 3. Det finnes allerede et emne hvor det lur spurt om dette; det finner du her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=668896 . Bruk søkefunksjonen. 4. Du bør begynne å lese nyttige tråder som for eksempel Medieval 2 Total War FAQn hvor du lett kan finne den informasjonen du leter etter: FAAC - Hvordan blir Amerika oppdaget?Amerika blir oppdaget ved at en av nasjonene seiler mot vest med en eller flere båter som er bygget for å klare reisen. Når de så kommer ditover vil kartet bli oppdatert i en slags "Age of Empires" stil. FAAD - Hvordan skaffer jeg båtene for å dra til Amerika? Du trenger spesialbygde båter, man kan ikke seile særlig langt vestover om du ikke har en båt som kan klare reisen. De båtene som klarer reisen kaller seg "Carrack". Du trenger bygningen "Naval Drydock". Denne bygningen kan kun bli bygget etter en spesiell historisk begivenhet. Attpåtil må den bygges i en "Huge City" (storby) og det må fra før av finnes en bygning som heter "Dockyard" der. Om alle disse kravene oppfylles, er du klar til å bygge bygningen, og etterhvert skaffe deg en flåte og en arme for så å seile over atlantern og utfordre aztekerne og andre katolske nasjoner som måtte finne på å ta turen over. Lykke til! 7342484[/snapback] FAQn er her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=669339 Håper at du synes dette var til hjelp, jeg beklager at jeg er så krass mot deg, men begynn å følge regler, så blir alt så mye bedre. Endret 3. desember 2006 av The Strategy-player
ttt Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Viser til Strategi-fyren sitt innlegg og stenger tråden. Sattar: Du bør pugge retningslinjene og nettiketten før du postar ein ny tråd i framtida.
Anbefalte innlegg