Gå til innhold

8800GTX - tidlig fading av objekter i sourceengine


Kasu

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, faen! dette var irriterende..

Ser nå litt på formen på hoda på dudsene, om eg skal plaffe dei ned eller ei.

 

Speler som regel på servere med ff på, slik at det er bare å skyte i veg.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Bilder:

 

dedust20004dp4.jpg

 

dedust20009on4.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I morgen legger jeg ut :)

 

Du kan se forskjellene i HL2:EP1, i 8800GTX ytelse tråden!

Er ikke like store forskjeller der men, det er da noe!

 

Som sagt legger jeg ut i morgen, etter kl 4.

Skrevet
Sitter selv med 1900xt i dag og lurer på å oppgradere til 8800 men lurer på om forsjellen er veldig stor feks i BF2 som er min favoritt..beklager ot men må bare spørre..hvordan opplevde du overgangen til 8800 kortet.?

(tror nok det kommer drivere som kan bedre "feilen" du viser til.)

Hvordan opplever du støynivået på korta..?  :dribble:

7413188[/snapback]

 

Er ingen forskjell. Du ser ikke forskjellen mellom kortene før du setter deg ned med ett DirectX10 spill som gir støtte for Shader Model 4.0.

Sitter selv med ett 7900GTX og har like bra om ikke bedre grafikk enn bildene vist her.

Skrevet (endret)

Hmm så selv XP driverne til 8800 er ganske buggy ennå? Håper de fikser det før de legger for mye vekt på Vista driverne. Lurer på hvordan de vil prioritere driverutviklingen/bugplukking for Vista vs XP fremover.

 

Men det er ikke noe annet å forvente heller at når man såvidt rekker å få kortet ut på markedet, at driverne skal være "ferdige".

 

Men er dere ovebevist om at alle feil dere støter på er et driverpoblem og ikke spillet selv som må slippe en patch ift. 8800?

Endret av Theo343
Skrevet (endret)

i siste driver til g80 så finner du dette som problem. på nye driver på nvidia :

Version: 97.44

 

 

 

Half-Life 2 Lost Coast: GeForce 8800 GTX fog looks different than

GeForce 7900 GTX fog, and dynamic shadows look solid black.

 

The GeForce 8800 GTX image quality matches the Microsoft Reference

Rasterizer. This issue may affect other Half-Life 2 based engines such as

Counter-Strike Source and Half-Life Episode 1. NVIDIA is working with the

application developer to try to patch their application

Endret av lordsmygen
Skrevet (endret)

Så sinnsykt irriterende :cry:

Men i alle fall bra de gjør noe med det :)

Endret av Sir Eatsalot
  • 1 måned senere...
Skrevet

Nope, men rykter jeg har hørt er at dette er et problem valve\steam må fikse. Det kan nokk ta sin tid med andre ord.

 

Problemet er et j... stort handikapp når du er klin nødt å reagere på 1 hundredels sekund.

Skrevet

Har nesten vent meg til det nå, men sliter fortsatt litt på steder som f.eks. platå på B på DD2 hvis folk kommer i mørk, det tar liksom litt ekstra tid før jeg får reagert på grunn av den jævla tåka =(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...