Gå til innhold

Skikkelig rik lenge før mounten jo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mon tro om Blizzard har flittig blitt kvitt mer og mer av goldfarmerene, for nå har jeg starta en ny char, og i kveld nådd 50g før jeg dinger 22 :)

Dvs jeg har kunnet selge items litt dyrere på AH enn jeg gjorde før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tror nå heller jeg har vært heldig. 23 timer played også bare.

7410555[/snapback]

23 timer til lvl 22 hva er det du bruker tida di på?

Skrevet
Jeg ville heller brukt tia mi på å tjene pengi RL enn WoW ...

WoW er til for å ha det gøy, ikke for å sitte å klø seg i ræva mens man scanner AH dag inn og ut.

7411171[/snapback]

For faen da, han sa jo ingenting om at han var skikkelig glad for det eller noe. Bare konstaterte at det har blitt bedre økonomi etter at blizzard har begynt å banne flere...

Skrevet

Blizz banne alle som oppførere seg som en Bot inkludert meg

For faen blizz look at the gear first tier 2 ftw

også vil dei ikkje diskutere det heller

Skrevet
man kan botte med t2 lol.

7411544[/snapback]

Tror faktisk en stor del av de som glider er folk med bra gear som må få farma inn cash til rep costs. Vi mista en applicant pga. det forrige uke, i hvert fall 8)

Skrevet
man kan botte med t2 lol.

7411544[/snapback]

Tror faktisk en stor del av de som glider er folk med bra gear som må få farma inn cash til rep costs. Vi mista en applicant pga. det forrige uke, i hvert fall 8)

7412991[/snapback]

Jepp, slik går det når en vil ha alt en peker på med en gang. Koste hva det koste vil, ekte penger eller gliding med bot.

Gjest medlem-77217
Skrevet
oooooo loook at meee!

7411139[/snapback]

/look

:tease:

Skrevet (endret)
Mon tro om Blizzard har flittig blitt kvitt mer og mer av goldfarmerene, for nå har jeg starta en ny char, og i kveld nådd 50g før jeg dinger 22 :)

Dvs jeg har kunnet selge items litt dyrere på AH enn jeg gjorde før.

7410417[/snapback]

...

Om du har solgt det på AH for mye mer enn du gjorde når du levla opp din første er vel på grunn av at det er flere twinks ute og går. Og om dette har noen sammenheng med botter, er det på grunn av at det er fler botter, ikke færre.

Endret av Lord-Myrrah
Skrevet

Flawed Logic Lord-Myrrah. Twinks kjøper bare det beste av det beste, dersom han snublet over et BOE blå leketøy så gjelder det du sier. Men for det meste så er twinks i en egen klasse når det kommer til det. dersom du referer til alt's med rike mains så er jeg med på hva du sier. er lett å bruke noen ekstra gull på tassen når man alikvel skal levle de, men det kan du nå ikke kalle twinks per say. videre så er jeg enig med deg når det gjelder bots, men også når det gjelder mmogs generellt. Jo lengre spillet er oppe på nettet jo mer penger havner i sirkulasjon, og dermed mer penger igjen på alle nivåer, du merker det så snart du begynner å AHe

Skrevet

Tja, mer twinks (kjøper det beste gearet), mer folk som sender gull til sine alts (kjøper mine ting), mer folk som handler gull på Internet (og kjøper mine ting)...

Skrevet

Mye kommer ann på hvor heldig du er med drops. Min første warrior var jeg omtrent alltid tom for gull med. Den jeg spiller med nå har jeg 89 gull på lvl 33.

Det har droppa to Sentry cloak for meg. En tok jeg i bruk, den andre solgte jeg for 80gull. Noe som i seg selv er en sinnsyk pris.

Har også droppa andre nifty blue items, noen har jeg

solgt, andre har jeg tatt i bruk.

I tillegg har jeg nok brukt rund 60 gull på andre ah items.

Skrevet

En annen ting er at folk ikke gidder dra til low-level zones for å skaffe mats. Jeg har en venn som spiller en low level pala for morro skyld og han nettet inn 30g i går på lvl 24.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...