Gå til innhold

Hva er ditt drømmereisemål?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg har utrolig lyst til å reise til USA (N.Y, California, L.A, osv). Og det skal jeg gjøre en gang i løpet av livet. HAr også utrolig lyst til å reise til Cuba. Og så er det Hawaii også :love:

 

Jeg vil reise til disse stedene, for jeg synes det virker så spennende. Og så er det langt vekk fra Norge :p

Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å dra tilbake til Italia igjen :love: Elsker Roma! Har lyst til å utforske ting grundigere nå, nå som jeg vet hva Roma har å tilby.. Gaterestaurantene er fine, og kulturen er ganske spennende.. Det er jo så mye å se og gjøre! :)

 

Dessuten har jeg også lyst til å reise "Down under" til Australia.. Har bare lyst til å reise dit å se osv.

Har også lyst til å dra til Sør Afrika også..

 

Siste sted som jeg vet jeg skal engang er England. Har vært der en gang, men det var bare i 48 timer, så må liksom se mer! :)

Lenke til kommentar

Uff, det er så mange steder jeg vil dra...

 

Jeg vil tilbake til Hawaii, helst på bryllupsreise :p Hawaii er bare helt utrolig, speselt om du kommer deg litt bort fra de vanlige turiststedene.

 

Sør America har alltid appelert til meg, jeg synes kulturene og menneskene der virker veldig bra. Så det må testes ut. Helst da Nicaragua, Brazil og Belize.

 

Jeg må få med meg Thailand. Jeg vet Thailand er litt "oppbrukt", men jeg har hørt så mye bra derifra, og sett mye pent på bilder.

 

Russland virker spennende. Jeg må til moskva en eller annen gang i livet mitt.

Lenke til kommentar
Uff, det er så mange steder jeg vil dra...

Jeg må få med meg Thailand. Jeg vet Thailand er litt "oppbrukt", men jeg har hørt så mye bra derifra, og sett mye pent på bilder.

 

7732748[/snapback]

 

Det kan du da ikke mene. :ohmy: Thailand er svæært.... Områdene midt i, Phuket, Krabi, samt Pattaya er temmelig infisert av turisme ja, men i nord, foreks. områdene rundt Chiang Rai, samt i sør, utenfor kysten av Trang, veldig flott natur. :thumbup:

post-32710-1168966264_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Min drøm er å reise til Bejing å se"Den Kinesiske Mur",Og oppleve byen Beijing og dens mange turistattraksjoner.

post-98203-1165753307_thumb.jpg

Dette ser unektelig ut som muren ved Mutianyu. Var der i mai. Gikk helt opp det bratte området øverst på bildet og det var virkelig bratt, på slutten måtte jeg også bruke hendene. Anbefaler en tur dit.

 

Var ellers morsomt å se hvor mange av drømmereisemålene i denne tråden jeg allerede har vært på. :cool:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Mitt drømme reisemål må være Seychellene...

 

Been there... ikke mye å skryte av. Mye slum, regn og småkald vind.

Men når det er Sol og pent vær er det kjempefint - selv om jeg synes Mauritius er hakket diggere..

 

Kunne tenke meg Maldivene før vannet spiser opp øygruppene ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...