random_wannabe Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Hardware Goes Horde ? Tenker jeg booker navnet Pasen, undead warlock
Gaardon Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 hva med å bare kalle guilden hardware? tror jeg skal starte horde skal tenke litt på d
pydi Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 har startet en UD female priest kalt: Ferint level 7 ATM
Veta Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Har startet en np =) Navn: Individ, Tauren, Male Hunter
BMW M3 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Da har jeg oppdatert første post og vi er totalt 13 til nå. Trenger fortsatt forslag til guild navn før jeg fåt laget et guild... Så kom med dem!
Bredoc Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Minner om gamle guilden min i April i fjor det her. Den gangen alt var nytt og vi alle var noe noobs. Nå er dere jo alle rerollere, men håper dere kan få litt stemning i guilden, og at det går bra. Lykke til. Guilden jeg var i het "Pride of the Horde" Ganske fint navn egentlig.
Veta Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Bare lurte: Kommer dette til å bli seriøst egentlig? Og blir disse karene mainen deres? For det ville vært moro da =D
SnusHanen Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 hei har akkurat lagd meg en UD Mage, navn: Morbind
snoopg Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 høres morro ut:) skal rolle meg en orc warrior som heter douie
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Bare lurte: Kommer dette til å bli seriøst egentlig?Og blir disse karene mainen deres? For det ville vært moro da =D 7419631[/snapback] Tja, det blir ikke main for min del med en gang. Men vi får se hvordan det går, kanskje begynne å kjøre noen instancer etter hvert. Hvis stemningen er der så sier ikke jeg nei takk til litt raiding.
SnusHanen Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Samme her, blir nok ikke mainen min på en stund,men det betyr jo ikke at jeg ikke kommer til å spille på den;)
Varmo Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Sign me up! I løpet av kvelden skal jeg lage en orc shaman som skal få navnet Barbados Gleder meg til en fin tid
CalyCreature Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 (endret) Slenger meg med! Går for UD Priest, med navnet Rastlaus Caly Creature Endret 4. desember 2006 av CalyCreature
Glasgrekar Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Sign me up! I løpet av kvelden skal jeg lage en orc shaman som skal få navnet Barbados Gleder meg til en fin tid 7421295[/snapback] This is the kind of spirit I like... Håper dette kan bli "kos" jeg da.... Gleder meg åsså til en "ny" fin tid med HW-folk. Locken min er snart lvl 11 Bare litt middag i skrotten så er jeg online om et par strakser
2rst1 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Dette går som det suser :] Håper vi blir fleire
Instict Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 "Hardware" "Farlig" "Blåbær" "hwgamers" Sålenge guildet er norsk, så er det jo kjekt å ha et kort norsk navn/utrykk? Jeg kommer nok innom en tur når jeg får nett igjen!(om interessen fortsatt er så stor da)
BMW M3 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Da er vi 17 folk og jeg er på vei til Orgrimmar for å lage guild, da forventer jeg at vi blir enige om et navn før den tid! Enten in-game eller her Jeg heter fortsatt Frontflip in-game og du må gjerne gi meg et whisper om guild forslag !
Kenny™ Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Haha! dette høres festlig ut, slenger meg på med "Kjeft tauren hunter" også stemmer jeg for "hardware" for guildnavn
Elvorn Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 (endret) Tror jeg skal lage en undead priest og bli med. Hva med å kalle guildet for <Heroes of Hardware> ? :> Endret 4. desember 2006 av M_H_B
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå