BMW M3 Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 (endret) La oss levle fra 1 og oppover og ha en egen guild. Vi har blitt noen nå og har laget oss characterer på: Server: Spinebreaker Faction: Horde I løpet av natten, morgendagen skal jeg lage en guild som vi alle kan være i. Til nå er vi: fuckoffs - "Frontflip" UD Rogue Fagerhaug - "Fagerhaug" Tauren Warrior TomFu - "Tomrik" UD Mage Ligtningwolf - "Spismegnå" Tauren Druid 2rst1 - "Nissejon" Tauren Warrior Toranv - "Grawr" Tauren Shaman antena-the-orc - "Myteryo" kalken - "Kalken" Orc Shaman allon - "Alliona" Troll Priest jajafon11 - "Sappern" UD Rogue pydi - "Ferint" UD priest Veta - "Individ" Tauren Hunter lilleslem - "Pasen" Undead Warlock SnusHanen - "Morbind" UD Mage snoopg - "Douie" Orc Warrior Termometer - "Ibiza" Orc Shaman CalyCreature - "Rastlaus" UD Priest kenny - "Kjeft" Tauren Hunter Glasgrekar - "Wizlock" UD Warlock Endret 4. desember 2006 av fuckoffs
Mauro Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Er med om det er enten : Spinebreaker Vek'nilash Daggerspine ...som blir realmet, å du/dere skal spille horde
BMW M3 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Greit for meg! Vi får se om vi får med flere på dette!
Gjest medlem-77217 Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg er med om det er: Draonblight - Alliance Balnazzar - Horde Lightnings Blade - Alliance
Mauro Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg er med om det er: Draonblight - Alliance Balnazzar - Horde Lightnings Blade - Alliance 7408555[/snapback] Smartere å ta et low pop realm, eller ett recomended. Null lagg, masse lowbies, + mulighet for å gjøre det seriøst i senere tid. Å faktisk komme inn i ett guild uten at man må ha masse epics for å ha en sjanse i det heletatt.
BMW M3 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Jeg er med om det er: Draonblight - Alliance Balnazzar - Horde Lightnings Blade - Alliance 7408555[/snapback] Smartere å ta et low pop realm, eller ett recomended. Null lagg, masse lowbies, + mulighet for å gjøre det seriøst i senere tid. Å faktisk komme inn i ett guild uten at man må ha masse epics for å ha en sjanse i det heletatt. 7408586[/snapback] Sant sant, derfor er jeg meg på Mauro sine forslag. Men for all del, om folk er int. men ikke disse realmene, kom med forslag
BMW M3 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Da tar jeg rett og slett en skjefsavgjørelse og sier: Server: SPINEBREAKER Faction: HORDE Skal på fest nå, lager meg en char og guild i natt, så får de som vil være med bare pose i denne tråden navn på sin character. Håper mange vil være med og vi får laget vårt eget diskusjon.no guild!
Mauro Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg begynner også i natt Kan jo være morsomt å spille litt i blandt med Hw.no folk Håper flere er med.
Doffar Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg er med. Lurer bare på hvilken class jeg skal ta....
Zepticon Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Er alerede noen av oss på Alliance siden på spinebreaker
Mauro Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Er alerede noen av oss på Alliance siden på spinebreaker 7408808[/snapback] Kjipt at dere er på feil side.
henrik_s Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Du aner ikke hvor mange ganger dette er prøvd før : p
Mauro Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Du aner ikke hvor mange ganger dette er prøvd før : p 7408878[/snapback] Greit tidsfordriv. Hadde uansett planer om å levle noe nytt før TBC, så spiller ingen rolle for meg ihvertfall.
Lightningwolf Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg er med men det blir ikke mainen min
.tomf Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg er med, men det blir ikke mainen min. Starter en UD mage eller rogue.
BMW M3 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Artig at så mange har meldt sin interesse! Kan ikke dere som har startet en character nå skrive opp navnet deres her og whispre meg ingame. Da skal jeg lage en guild som vi alle kan være med i! Jeg heter "Frontflip" ingame og er en Undead Female Rogue.
Gjest medlem-77217 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Vel, kom ut med info slik at vi kan kontakte hverandre! Tror jeg lager meg en Tauren Warrior som heter Fagerhaug.
BMW M3 Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Da har jeg oppdater første post. Da håper jeg alle skriver i denne tråden hva de kaller seg og hvilken race og class de er!
.tomf Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 (endret) Startet nettopp en UD mage, som lyder navnet Tomrik. Edit: Nei forresten. Min main er en mage, og en alt bør vel gi litt variasjon. Så jeg starter en UD Warrior i stedet, en klasse jeg aldri har spilt over level 10 før. Så påpek alle mine feil osv. så jeg fortere kan bli god med klassen. Tomrik er fremdeles navnet. Endret 3. desember 2006 av TomFu
Lightningwolf Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Da har jeg startet en Tauren Druid som kalles Spismegnå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå