Gå til innhold

CS:S klan søker medlemmer


Anbefalte innlegg

Hei,

 

 

Jeg og en venninne (Ja, venninne) har nylig startet opp en klan. Og vi trenger medlemmer. Dette er ikke en superseriøs klan, men litt for morrospilling i ny og ne. Mapet som vil bli spilt en del, er breakfloor.

Du bør helst være over 12 år, men kvalifiserer du deg godt og er under 12 er du hjertelig velkommen. :) Forøvrig, klanen heter FG.

Klan-tagen ser slik ut: » FG| Gen. Whitedragon

 

Ta kontakt på PM om dette høres fint ut.

 

 

EDIT: Kan legge til at vi snart får satt opp en server. :)

Endret av WhiteDragon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallå:D Ville bare si lykke til med spillingen, jeg har min egen klan E.team, og vi har pcw en gang i blant:P I wish you the best of luck:D PS: fint å se at dere jenter også liker CS:S, mange mener at dette er et "guttespill":p

Dere jenter? Jeg er ikke jente, men vennina mi av meg er jente, og hun var med på å stifte klanen.

 

Vil du ha en PCW en gang ?

Endret av WhiteDragon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

:hmm:

Er på utikk etter en litt mere seriøs Clan..

Jeg hadde lagd en selv, med 49stk fra Norge i, ca. 50 fra andre land.

Jeg skulle bare spille RuneScape i noen minutter, så gikk jeg i wild = skaffa 1.4m på en dag..

Det er jo åpenbart at man blir litt hekta da... Nå sitter jeg med 10.9mill, som jeg skal gi bort..

Hvofor gi bort 1 måneds arbeid?

Lett - CS:S ruler, og jeg ruler i det! :tease:

Neida.. Kom litt ut av Tema, men jeg skal se på hva Clanen deres duger til.. Kanskje jeg joiner den, sia jeg ikke er så aktiv lengre.. (For meg betyr det bare noen timer i uka..)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Hei hei.. jeg vil joine eller ''bli med'' :p hehe ... jeg er bare 10 år da men... kansje jeg får alikevell vis jeg er god nok... :thumbup: men må jeg vite hva deres bruker konto heter så jeg kan adde dere som venn..?? :hmm: eller hva gjør jeg....

 

Hilsen meg altså.. Eirik D.Andersen

:thumbup:

Ja.... og jeg har spillt i 2 år omtrent ;)

 

Og jeg er veldig veldig intresert :dribble::dribble:

Lenke til kommentar

En ting jeg lurer på, er hvordan kan egentlig to stykker bare bestemme seg for at "nå skal vi lage en klan" og invitere masse folk vi ikke kjenner, og håpe på at de er hyggelige og gode....

 

Er det bare mitt hode som sier at man gjerne spiller sammen en stund og liker å spille sammen før man tenker på og omtale seg som "klan"?

 

Det høres veldig 14-tizz aktig ut med:

Vi er to sykker, og vi invitere alle dere som vi ikke kjenner eller aner noe om, join oss i vår klan! PS: Over 12 år er ett pluss...

 

:ermm: My 2 Cents...

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på, er hvordan kan egentlig to stykker bare bestemme seg for at "nå skal vi lage en klan" og invitere masse folk vi ikke kjenner, og håpe på at de er hyggelige og gode....

 

Er det bare mitt hode som sier at man gjerne spiller sammen en stund og liker å spille sammen før man tenker på og omtale seg som "klan"?

 

Det høres veldig 14-tizz aktig ut med:

Vi er to sykker, og vi invitere alle dere som vi ikke kjenner eller aner noe om, join oss i vår klan! PS: Over 12 år er ett pluss...

 

:ermm:  My 2 Cents...

8866315[/snapback]

 

 

Du sier jo noe men disse har dermed ikke sagt de skal bli seriøse eller noe men kansje kose spille litt og hygge seg med andre ;) er ikke alle som er så konkurannse innstillte som deg.

 

ingen som spørte deg om din mening om at 2 uavhengige spillere trengte tillatlese av deg til og starte clan ?

Lenke til kommentar
Du sier jo noe men disse har dermed ikke sagt de skal bli seriøse eller noe men kansje kose spille litt og hygge seg med andre ;) er ikke alle som er så konkurannse innstillte som deg.

Skjønner det godt, ettersom jeg er med i en ikke akkuratt seriøs klan selv, Team Chrissj.

Jeg er heller ikke konkurranse innstilt, så ro ned på uttalelsene din om personer du ikek vet noe om.

 

ingen som spørte deg om din mening om at 2 uavhengige spillere trengte tillatlese av deg til og starte clan ?

Ettersom de postet på ett forum med 100.000 medlemmer som kalles forum for en grunn, så får både de og du tåle at jeg poster mine tanker om det her.

 

Virker ikke som du leste innlegget mitt? Spesielt ikke slutten?

Jeg sier mine tanker om saken, jeg gir dem ikke tillatelse, jeg dømmer dem ikke useriøse eller barnslige.

Jeg deler min tanker om det.

 

Men du vet jo tydeligvis en del om meg, so i guess you're rigth, huh? :roll:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hei,

 

 

Jeg og en venninne (Ja, venninne) har nylig startet opp en klan. Og vi trenger medlemmer. Dette er ikke en superseriøs klan, men litt for morrospilling i ny og ne. Mapet som vil bli spilt en del, er breakfloor.

Du bør helst være over 12 år, men kvalifiserer du deg godt og er under 12 er du hjertelig velkommen. :) Forøvrig, klanen heter FG.

Klan-tagen ser slik ut: » FG| Gen. Whitedragon

 

Ta kontakt på PM om dette høres fint ut.

 

 

EDIT: Kan legge til at vi snart får satt opp en server. :)

7404613[/snapback]

 

 

Hei jeg er en gutt på 10 år jeg vil veldig gjerne bli med i clanen :dontgetit:

og vis du ser meg en gang så heter jeg -[Nb]- Terror

Endret av Rikio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...