jolil123 Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hei, jeg har hørt at det går an å skifte på models, gjøre om nightelfs til undeads. Jeg prøvde dette, å jeg greide å f*ke heile models.mpq fila mi =/! anbefaler at man ikke skal prøve dette viss man ikke har peiling... uansett, så skulle jeg til å installere WoW på nytt, så finner jeg ut at cd`rommen streika=/! Skal til en kamerat på søndag med pcen, men jeg er avhenging av wow =( Setter veldig pris på viss noen har en ftp server, å kunne laste opp data mappa?, sånn at jeg for lasta an ned?! er skikkelig frustrert.. Tusen Tusen takk:) -Cssa -60 Warrior -Dentarg
Theoneask Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Du skal til ein kamerart som speler wow tipper eg, hent spelet av han? Det finst ein plass på internett du kan laste ned heile spelet, husker ikkje link. Sikkert noken andre her som har den.
jolil123 Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 ja, han spiller wow ja! Tusen takk, bare håper noen her som har den linken da 1k takk<3
Theoneask Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Ja, men då kan du vel hente den mappa du mangler av han? Dersom dåke ikkje er so inn i lan og lokale nettverk, kan han brenne den på ein cd, so slepper du å laste ned heile spelet?
jolil123 Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 joda, men lyst å spille i natt! cd rommen min har streika så det blir nok ikke brent ut! Men ska nok laste folderen av han
Theoneask Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Sidan eg kjeder meg og bestemte meg for å vere litt hjelpsom: http://teaser.wow-europe.com/ Merk: Du skal ha ufattlig rask nedfart for å bli ferdig med dette so du får spelt i kveld.
jolil123 Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 tusen hjertelig... sitter på den 10mbt linje! Hihi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå