Gå til innhold

Drifting i NFS Carbon


Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som ikke liker hvordan bilene oppfører seg i en drift i dette spillet?

Det virker som EA games har gjort bilen "enklere" å kontrollere i en drift i med tanke på at de nå ratter mot automatisk og alt du trenger å gjøre er å gi gass og fortsette med å ratte den veien du skal.. prøv det i virkeligheten og du ender opp med å se der du kom fra.(iallefall med en baktrekker som er alt jeg har prøvd i spillet)

 

enete grunnen til at de har gjørt dette er for at 13 år gamle idioter skal greie å drifte...

etter som jeg husker så var det ikke slik i underground til most wanted.

 

ugh.. slike ting irriterer meg sykt mye

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drift-modusen i NFS Carbon suger hesteballe. :)

 

Virker som om bilen er satt på en usynlig påle som sitter fast i bakken mens bilen dreier rundt den.

 

Prøv heller et mer realistisk spill, slik som Live for Speed, der snakker vi bedre drifting ja. Noe vanskeligere, men morsommere og mer realistisk.

Lenke til kommentar

Ingen av NFS spillene har noengang vært realistiske i det hele og det store.

 

Jeg syntes bilene var morsomme å kjøre på Underground 2, helt urealistiske, men akkurat passe "løse" slik at man kunne kjøre av veien om man ville. På Most Wanted og Carbon, så er bilene så trasige å kjøre at jeg ikke giddet å spille spillet. Som Mompen sier, bilen dreier rundt en usynlig påle, og man får ikke engang styrt den den veien man vil.

 

Når jeg spiller bilspill, så foretrekker jeg bilspill som er en smule mer realistiske, selv om det aldri blir helt realistisk å kjøre bil på bilspill. Er man ute etter å drifte på pc\konsoll, prøv Gran Turismo 3 og 4! En god del utfordring i å drifte pent der ;).

 

Hmm, nå skrev jeg meg helt utpå jordet. Får så være.

 

-Erlend

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...