Kristian. Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hei! Jeg skal legge inn windows pga masse spamprgrammer o.s.v så lurte jeg på om det er nødvendig og måtte laste ned og innstallere inn drivere og alt det derre der hver gang jeg skal legge inn windows på nytt?
zeltex Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 (endret) Hvis du har en disk med en partisjon og planen er å formatere denne for å legge inn windows må du laste ned alt på nytt, for da blir det ikke noe igjen. Men hvis du enten har flere disker eller en disk med flere partisjoner, kan du bare lagre de filene du vil ta vare på denne partisjonen/disken, og slette den du har windows på. Eventuelt kan du brenne ut på CD/DVD eller overføre til andre pcer hvis du har nettverk. USB disk eller minnepenn kan også brukes. edit: litt omstokking på to tre ord Endret 1. desember 2006 av zeltex
Kristian. Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 ok takk for svar... skal slette alt!!
Kristian. Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 Merklig nokk så slapp jeg og innstallere driverene på nytt etter innstallasjonen.... jeg formaterte til og med :!:
Patrick de Maar Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hvis du formaterte har du flyttet på sektorene på disken og lagd ett nytt "system" på dem, og filene er "borte". Hvordan du da kan ha driverene vet jeg ikke, men Windows tar ofte ibruk standarddrivere om den ikke finner drivere lagd for produktet. Det anbefales på det sterkeste å laste ned drivere til all maskinvare fra produsentens nettside.
p@ge Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hei! Jeg skal legge inn windows pga masse spamprgrammer o.s.v så lurte jeg på om det er nødvendig og måtte laste ned og innstallere inn drivere og alt det derre der hver gang jeg skal legge inn windows på nytt? 7402375[/snapback] dette er " OT ", ikke bruk disse enorme bokstaver !
Kristian. Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 Hei! Jeg skal legge inn windows pga masse spamprgrammer o.s.v så lurte jeg på om det er nødvendig og måtte laste ned og innstallere inn drivere og alt det derre der hver gang jeg skal legge inn windows på nytt? 7402375[/snapback] dette er " OT ", ikke bruk disse enorme bokstaver ! 7403336[/snapback] ' Hva mener du med ''OT''
Patrick de Maar Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 For det første: Dere bruker begge unøvendig mengde smilefjes, og trådstarter bruker effektene på feil måte. Til hovedpoenget: OT er off-topic, altså noe som ikke har med emnet til tråden å gjøre. For å poengetere: Dette innlegget er OT.
zeltex Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 kan ikke 'OT' også være on topic? . Men du "må" laste ned drivere til skjermkort og hovedkort, for dette har mye å si for ytelsen i pcen. Hvis du ikke har hyper-superadvance soundcard 4k pro tror jeg standarddrivere fra windows holder. (Eneste er at det ofte følger med små og nyttige programmer når du legger inn lydkortdrivere fra cd/laste ned) Ellers må andre kort du har plugget i også ha drivere for å fungere, hvis du vil se en oversikt over hvilke komponenter som ikke er instalert pga mangel på drivere kan du gå på SystemProp -> hardware -> Devicemanager eller noe i den dur.
Kristian. Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 kan ikke 'OT' også være on topic? . Men du "må" laste ned drivere til skjermkort og hovedkort, for dette har mye å si for ytelsen i pcen. Hvis du ikke har hyper-superadvance soundcard 4k pro tror jeg standarddrivere fra windows holder. (Eneste er at det ofte følger med små og nyttige programmer når du legger inn lydkortdrivere fra cd/laste ned) Ellers må andre kort du har plugget i også ha drivere for å fungere, hvis du vil se en oversikt over hvilke komponenter som ikke er instalert pga mangel på drivere kan du gå på SystemProp -> hardware -> Devicemanager eller noe i den dur. 7405067[/snapback] Jeg trengte merkelig nokk ikke og legge inn noe friver men hvis dette kan gjøre pcen raskere så..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå