Gå til innhold

Tips til gamermus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan du bruker musa spiller stor rolle når du skal velge mus.

Hvis du sitter med hånden oppå musa og styrer med armen, så bør du kjøpe mus som f.eks. MX518 eller G5.

Hvis du (som meg) sitter med håndleddet på musematta\bordet og styrer med håndleddet elelr fingrene, så bør du kjøpe en Razer\Habu eller noe liknende.

 

De fleste som kjøper en mus er fornøyde hvis det ikke er noe galt med den, hvis ikke så har de kjøpt en feil "type" mus i forhold til den måten de bruker musa på.

 

Jeg anbefaler egentlig at du drar til en fysisk butikk og prøver forskjellinge muser. De fleste butikker har kun Logitech-mus, men da finner du i alle fall ut om du liker elelr ikke liker de.

Hvis du ikke gidder, så er det som regel tryggest å kjøpe en mus som ligner mest mulig på den du har fra før i størrelsen\formen, da slipper du å plutselig oppdage at musa føles for stor eller for liten.

7578541[/snapback]

 

Dette er fra en annen tråd med samme topic

 

Personelig så syntes jeg disse dyre stor gamermusene er helt forferdielige, jeg har en billig liten microsoft mus som jeg kjøpte på expert for 150kr (den billigste de hadde der). Syntes den er mye bedere enn de dyre store gamer musene.

 

Samme også med musematter, jeg har en 4 år gammel tøymatte, som er helt flat, fordi jeg har brukt den i 4 år nå, men syntes den er helt helt super.

Lenke til kommentar

Jeg vil uten tvil anbefale Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0. Jeg brukte den første sølvfargede i rundt 1 år eller noe sånt, og den ble tatt ut av produksjon ikke så lenge etter jeg kjøpte den, om jeg husker riktig. Scrollhjulet ble ødelagt, men siden den ikke var i produksjon lenger dret jeg i det og fortsatte å bruke den. Når jeg fikk vite at den ble produsert igjen, til og med i svart, måtte jeg bare kjøpe den igjen. Beste musa jeg noensinne har vært borti.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...