Almadora Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Noen som vet om et sted med kule oppgraderinger til MS-Paint? Takker for svar Som jeg ikke får før om 2 dager Besøk mitt andre spørsmål også! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=673546
Torbjørn T. Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 (endret) Eg veit ikkje om nokon plugins e.l. til Paint, men eg veit om biletbehandlingsprogram med fleire mogelegheiter, som er gratis: Paint.NET Gimp Photofiltre Kanskje ikkje akkurat det du var ute etter, men eg fann ingenting med Google heller. Redigert: Fjerna ein setning som strengt tatt var unødvendig. Endret 1. desember 2006 av incanus
wil Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hehe. Oppgradere Paint? Hvorfor skal du det? Jeg vil tro at det ikke går an å oppgradere Paint. Eller, kanskje det er en litt oppgradert versjon i Windows Vista da, men. Last ned Paint.Net du så tenker jeg det blir bra . Tenkte jeg selv skulle laste det ned å se hva det var for noe. Har ikke rukket å gjort det enda, ser jo forsåvidt greit ut uti fra bildene.
Almadora Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 Hehe. Oppgradere Paint? Hvorfor skal du det? 7398333[/snapback] F.eks. som gjør at bildene blir i gråskala ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå