EssspeN Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Fortvil ikke FOXHOUND! Error code 74 er relatert til AV kablen eller den interne AV chippen inne i maskinen. Ta derfor ut AV kablen og prøv å sett den inn igjen. Teste gjerne en kompis sin AV kabel også. Siden 1080p har noe med AV å gjøre kan det hende at noe har skjedd feil med den interne av chippen though, men verdt et forsøk! 7399847[/snapback] Har prøvd å dra ut alle kabler + harddisk, byttet TV og litt forskjellig. Fremdeles samme feil BioNor: To uker var ikke så verst da. Håper det går like snabbt med min 7400425[/snapback] Da er det bare å prøve en annen AV kabel som gjenstår.
E-wok Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Utrolig surt å miste xboxen pga en update... Hva er vits med update når de ødelegger maskinene? Hvordan kan man lage så dårlige oppdateringer!? Tester de ikke først? Hvis en eller annen oppdatering er skylden for at min 360 tar kvelden ... Ja da veit jeg ikke hva jeg gjør..
thomassit0 Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 er litt merkelig at noen 360'er dør av update'n mens andre skjer det ikke noe med, trodde alle skulle være like både hardware og software messig jeg.
Mr.FOXHOUND Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Da er det bare å prøve en annen AV kabel som gjenstår. 7400447[/snapback] Har ikke akkurat noen annen kabel å teste med, så da satser jeg på å få sendt den inn. Ringte til Xbox-support nettopp også. Valgte svensk, men havnet på "engelsk" (med litt innslag av finsk) uansett pga. veldig stor pågang på den svenske delen. Da jeg sa at Xboxen krasja etter updaten, sa hun bare kjapt at jeg måtte ringe tilbake på mandag, fordi først da fikk de beskjed om hvordan de kunne fikse dette problemet. Jeg ble irritert, og spørte om hvordan hun kunne fikse et slikt problem fra der hun satt, når jeg hadde prøvd det som kunne prøves. "Call back monday" var svaret. Jeg hater supporttelefon.
BioNor Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 [Har ikke akkurat noen annen kabel å teste med, så da satser jeg på å få sendt den inn. Ringte til Xbox-support nettopp også. Valgte svensk, men havnet på "engelsk" (med litt innslag av finsk) uansett pga. veldig stor pågang på den svenske delen. Da jeg sa at Xboxen krasja etter updaten, sa hun bare kjapt at jeg måtte ringe tilbake på mandag, fordi først da fikk de beskjed om hvordan de kunne fikse dette problemet. Jeg ble irritert, og spørte om hvordan hun kunne fikse et slikt problem fra der hun satt, når jeg hadde prøvd det som kunne prøves. "Call back monday" var svaret. Jeg hater supporttelefon. 7400587[/snapback] Den er kjip ja, hvertfall når du ikke får i prossessen igang med en gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå