Gå til innhold

ITIL - beste kurs hvor?


llth

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å lære mer om ITIL, og ser at Syscom har ganske omfattende kurstilbud. Men det blir jo rådyrt, og for øyeblikket må jeg betale selv.

 

Noen forslag til andre leverandører med høy standard?

 

Selvstudier er kanskje også en mulighet, men jeg vil gjerne høre hva fagfolket har på hjertet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har lyst til å lære mer om ITIL, og ser at Syscom har ganske omfattende kurstilbud. Men det blir jo rådyrt, og for øyeblikket må jeg betale selv.

 

Noen forslag til andre leverandører med høy standard?

 

Selvstudier er kanskje også en mulighet, men jeg vil gjerne høre hva fagfolket har på hjertet.

7389475[/snapback]

 

Hvis du har en it-bachelor kan du søke på master på informasjonsvitenskap ved UiB. Der har vi et eget ITIL-kurs som ender med foundation i slutten av semesteret. Totalkost = 1853 kr.

Lenke til kommentar
Hvis du har en it-bachelor kan du søke på master på informasjonsvitenskap ved UiB. Der har vi et eget ITIL-kurs som ender med foundation i slutten av semesteret. Totalkost = 1853 kr.

7393669[/snapback]

 

Og uten bachelor eller noe som helst annet enn 20 års erfaring og et kreativt hode (og en drøss med kurs)?

 

Og i Oslo/Akershus/nett

Endret av llth
Lenke til kommentar
Hvis du har en it-bachelor kan du søke på master på informasjonsvitenskap ved UiB. Der har vi et eget ITIL-kurs som ender med foundation i slutten av semesteret. Totalkost = 1853 kr.

7393669[/snapback]

 

Og uten bachelor eller noe som helst annet enn 20 års erfaring og et kreativt hode (og en drøss med kurs)?

 

Og i Oslo/Akershus/nett

7397598[/snapback]

 

 

Kan dette være noe?

http://www.ciber-norway.com/courses/elearning.cfm

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Som trådstarter hadde jeg bare lyst til å fortelle at jeg nå sitter "midt i " ITIL-jobbing, som incident manager på 2. linje hos en av landets største IT-bedrifter.

 

Spennende jobbing og masse hyggelige folk. Og ITIL-kurs skulle visst la seg ordne, fikk jeg høre.

 

Så det går an! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...