eigan Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Har nok ikke lyst til å bestille derfra nei.. Du burde i det minste ha en hover effekt på menyen. Likte ikke at bestill er rød, det ser ut som at jeg kanskje er på den siden. Det er for mye mellomrom ved menyen. Ser ikke ut som at det er direkte fra ett IT firma det der. Sev om du kanskje har funnet farger som passer sammen, betyr ikke det at du bare kan kaste dem hvor du vil. Jeg ville startet på nytt...
glad Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 helt enig, du burde begynne på nytt og kansjke besøke denne siden, http://htmldog.com
djwawa Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Skrevet 17. desember 2006 (endret) Hva synes dere om den nå? Laget i flash Endret 17. desember 2006 av djwawa
KimS Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 (endret) Flash er sjelden en bra ting, og når siden er så enkel, ser jeg ingen grunn til å bruke flash. W3 Schools Endret 17. desember 2006 av KimS
djwawa Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Skrevet 17. desember 2006 Den er grei! Men den sakl ikke være så "simpel" skal gjøres mye med innhold og litt med design!! Og jeg fant det lettest å lage den i flash!
TSP Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Nå ser det hvertfall mye bedre ut med tanke på design, flash eller ikke.
djwawa Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Skrevet 17. desember 2006 Takk! Håper på å gjøre denne siden bra, men har ikke all verdens peiling..
Orjanp Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Synes teksten kom for langt ned. Var mye bedre enn tidligere. Ørjan...
Lars-H Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Den er jo oversiktlig og ren, men lite utfyllt informasjon på emnene. Fyll ut litt mer og få alt i samme stil. Kanskje _litt_ mer farger på index-siden.
djwawa Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Skrevet 17. desember 2006 Ja skal jo fylle inn mer, håper også dere ser at det står "bla bla bla" på alle emnene! Driver å jobber med layout! Takk for det Lars-H skal se hva jeg får til.. Men hva vil du ha mere farger på?
exess15 Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Klarte ikke å lage litt større buttons vel? Og CSS er etter min mening mye lettere enn Flash /Jan Tore
Sjark Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Vil bare si at det gjør vondt å lese det som står under de forsjellige menyene nå, det er så svært, må sitte et par meter fra skjermen for å lese det skikkelig, forminsk alt på siden til ca 50% av det de er nå så kan det kanskje bli bra
djwawa Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Skrevet 17. desember 2006 Nå må du huske at siden er for gamle folk! Men et tips til dere som ser så godt: Trykk på "Gjennopprett ned" da blir det bedre skal du se
eigan Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Det du har laget i flash der, kalles unødvendig flash. Det der kan lett lages i css, så bruke flash på det er lite nødvendig.
djwawa Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Skrevet 17. desember 2006 Mr Chief, jeg kan IKKE CSS eller noe av det greiene der.. Så lagde siden i flash for det kan jeg greit nok til å lage en enkel hjemmeside.. Veit det er unødvendig..
Ståle Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Siden så grei ut nå, kunne vært litt mer farger. Men ellers fin. Linkene nederst virker bare om man trykker direkte på bokstavene. =/
Teac Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Når folk prøver å drive noe seriøst som å tilby kurser så skjønner ikke jeg hvordan de kan operere med så dårlige sider. Hadde jeg vurdert en av deres kurser vil jeg bli skremt av det dårlige utseende. Var det bare et prøve prosjekt og første utkast til en hjemmeside til en 14 åring ville jeg ikke sagt noe men dette skal jo være seriøst. Skal jeg komme med forslag vil jeg anbefale dere å velge et protalsystem. Nå regner jeg med flere av dere i hugga programmerings nerder kommer til å reagere men om dere tar en titt på det som er gratis reklamefrie portalsystemer som finnes der ute så vil det imponere og oppfølge de fleste krav. Ta foreksempel en titt på e107.org <- kjempe bra portalsystem som er lett å innstalere og bruke.
Ståle Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Det er jeg helt enig med. Første inntrykket er veldig viktig for bedriftens nettside. Kvalitet på nettsiden tyder på at de vet hva de gjør.
djwawa Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Skrevet 19. desember 2006 Sant det folkens.. Men husk at vi er 16 år.. Vi tilbyr ikke datakurs i hjemmeside laging. Men i word, excel, enkel internett bruk og mail.. Skjønner godt at dere synes den er dårlig.. Men vi vil bare forklare hva vi driver med, og at våre kunder har en mulighet til å bestille kurs på siden!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå