Tryllekunst Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Har en 29 hunter twink, og har lyst på et boar pet. Bellygrub I redridge er den boaren med høyest level som jeg vet om. Kan jeg lvle den uten å lvle selv? Finnes det boars andre plasser som er høyere lvl? og hvordan øker man happiness på peten?
MrLee Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 happiness øker ved å gi den mat og bruke dem i combat virker det som. tror ikke du kan levle pet uten å levle deg selv.. den får nemlig 1/3 av den XPen du får. ergo...jeg har en 60 hunter som vil ha en shadowstalker panther (rare spawn i darkshore) for å få den opp til 60 må jeg derfor drepe mobs som er grønne for meg på level 60 for at den skal få XP...
J@cob Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Har en 29 hunter twink, og har lyst på et boar pet.Bellygrub I redridge er den boaren med høyest level som jeg vet om. Kan jeg lvle den uten å lvle selv? Finnes det boars andre plasser som er høyere lvl? og hvordan øker man happiness på peten? 7383818[/snapback] Hvis du har levla den huntarden til 29, burde du vite at happynessen øker med hvor mye mat du gir den (den tar med skade) Eller var det "happyness", som var hvor gladd pettet er i deg? "Fond", osv (husker ikke alle orda), anyhoes, gi den mat og den tar mer skade, tilbring mer tid med den, ding den, molest mobs med den og den vill bli bedre venn med deg. Og får mer av learning pointsa. Correct me if i'm wrong
DaXoN Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Har en 29 hunter twink, og har lyst på et boar pet.Bellygrub I redridge er den boaren med høyest level som jeg vet om. Kan jeg lvle den uten å lvle selv? Finnes det boars andre plasser som er høyere lvl? og hvordan øker man happiness på peten? 7383818[/snapback] du kan gå inn i Rfk og ta og teme et av de der inne..
Tryllekunst Skrevet 29. november 2006 Forfatter Skrevet 29. november 2006 Jippi!. da stikker jeg til RFK! takk for hjelpen folkens! takk for raske svar
DaXoN Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jippi!. da stikker jeg til RFK!takk for hjelpen folkens! takk for raske svar 7383886[/snapback] np ^^ bare få noen til og cleare mobs får du går inn så du får lite exp PS: hvilen våpen har du ? droper en ganske bra axe der inne.. blå lvl 29
Tryllekunst Skrevet 29. november 2006 Forfatter Skrevet 29. november 2006 jepp. har den øksen liggende i banken. corpsemaker tror jeg den heter. bruker headsplitter og barbeous blade istedet. den ene blir ihvertfall byttet ut når jeg blir honored med wsg
Saftis Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Du får ikke dinget loyality level med mindre du skaffer xp heller. Prøvde å mate RFK-petet hele tida i noen uker på hunter twinken min helt til jeg bare ga opp å dinge over loyality 1. Mao. får du ikke nok training points til å trene skills på det, så det gamle petet ditt vil antakelig alltid ha bedre stats.
Bredoc Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 jepp. har den øksen liggende i banken. corpsemaker tror jeg den heter.bruker headsplitter og barbeous blade istedet. den ene blir ihvertfall byttet ut når jeg blir honored med wsg 7384191[/snapback] Du er lvl 29 og bruker Barbarous Blade ??
Tryllekunst Skrevet 29. november 2006 Forfatter Skrevet 29. november 2006 jepp. har den øksen liggende i banken. corpsemaker tror jeg den heter.bruker headsplitter og barbeous blade istedet. den ene blir ihvertfall byttet ut når jeg blir honored med wsg 7384191[/snapback] Du er lvl 29 og bruker Barbarous Blade ?? 7384246[/snapback] da var det vell ikke det den het
DeadbeaT Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Du får ikke dinget loyality level med mindre du skaffer xp heller.Prøvde å mate RFK-petet hele tida i noen uker på hunter twinken min helt til jeg bare ga opp å dinge over loyality 1. Mao. får du ikke nok training points til å trene skills på det, så det gamle petet ditt vil antakelig alltid ha bedre stats. 7384233[/snapback] nå tuller du. med min lvl 19 twink og min nytemmede lvl 19 pet fikk jeg loyalty levelet opp på lvl 6 med å drepe både players (pvp) og grå mobs. loyalty går opp så lenge du bare bruker pet'en din. level derimot er det litt verre med
Saftis Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Du får ikke dinget loyality level med mindre du skaffer xp heller.Prøvde å mate RFK-petet hele tida i noen uker på hunter twinken min helt til jeg bare ga opp å dinge over loyality 1. Mao. får du ikke nok training points til å trene skills på det, så det gamle petet ditt vil antakelig alltid ha bedre stats. 7384233[/snapback] nå tuller du. med min lvl 19 twink og min nytemmede lvl 19 pet fikk jeg loyalty levelet opp på lvl 6 med å drepe både players (pvp) og grå mobs. loyalty går opp så lenge du bare bruker pet'en din. level derimot er det litt verre med 7384405[/snapback] Har veldig vanskelig for å tro at du ikke fikk xp under denne tiden. Som sagt, prøvde i 2 uker, postet på det offisielle hunter-forumet osv., alle sa det samme som jeg erfarte. Pet'et dinger ikke loyality uten å motta xp i tillegg til happiness.
Fuzoya Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 jepp. har den øksen liggende i banken. corpsemaker tror jeg den heter.bruker headsplitter og barbeous blade istedet. den ene blir ihvertfall byttet ut når jeg blir honored med wsg 7384191[/snapback] Du er lvl 29 og bruker Barbarous Blade ?? 7384246[/snapback] da var det vell ikke det den het 7384349[/snapback] du mente vel Cruel Barb ?
FOOrK Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 det heter sikkert butchers blade.. nei det er umulig å få loyalty på den jævla pet'en uten å drepe mobs som gir exp.
Be__bad Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 mitt pet er drit happy etter at det dør i bg. kun happyness. ikke loyality da.
Saftis Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 mitt pet er drit happy etter at det dør i bg. kun happyness. ikke loyality da. 7386727[/snapback] Ja, det addet de for mange patcher siden.
DeadbeaT Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 må oppdatere det jeg sier tidligere her. får meg til å virke som en fullstendig idiot. pet'et mitt var på loyalty nivå 6 (høyeste nivå) når jeg rundt 19 og har derfor absolutt ingen bekgrunn for å hevde at loyalty øker uten exp økning, selv om jeg trodde det/tror det. beklager.
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Mens vi er inne på det: Vil jeg miste training pointsene om jeg bytter dyr, og er det bedre å tame et level 28 dyr i stedet for å spille med samme dyr som du har gjort siden level 10?
Saftis Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Mens vi er inne på det: Vil jeg miste training pointsene om jeg bytter dyr, og er det bedre å tame et level 28 dyr i stedet for å spille med samme dyr som du har gjort siden level 10? 7387186[/snapback] Tar ikke lang tid å traine et nytt til maks loyality, men hvis du er en twink som vil bruke så mye som mulig xp på å levere inn tokens/farme gear fra instances, er det dumt. Uansett, boar > alt annet på lvl29 pga. charge, så det er verdt det hvis du bruker en annen type dyr fra før av.
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Mens vi er inne på det: Vil jeg miste training pointsene om jeg bytter dyr, og er det bedre å tame et level 28 dyr i stedet for å spille med samme dyr som du har gjort siden level 10? 7387186[/snapback] Tar ikke lang tid å traine et nytt til maks loyality, men hvis du er en twink som vil bruke så mye som mulig xp på å levere inn tokens/farme gear fra instances, er det dumt. Uansett, boar > alt annet på lvl29 pga. charge, så det er verdt det hvis du bruker en annen type dyr fra før av. 7387588[/snapback] Dette er ikke reknet som en seriøs twink, men en som er artig å spille på, og der du får utfordringer, i motsetning til de med 3000hp og hundreogørten enchants. Fra før av har jeg en boar. Denne har charge. Er det noen stor forskjell fra en level 29 boar som er trenet opp fra level 10, og en level 29 boar som er trenet opp fra level 28?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå