Gå til innhold

Nintendo Wii - Nintendo+Lucasarts=sant?


Echeron

Anbefalte innlegg

Om det blir gjort riktig, så kan dette bli noe av det morsomste jeg noen gang kommer til å spille :cry:

 

Star wars Wii-game going to be revealed

 

E3: No game announced - "We're looking into it" says smiling Lucasarts-employees

 

Signer HER for å få Lucasarts til å forstå at vi vil ha dette spillet, og vi vil ha det BRA! Kanskje vi får full kontroll over lyssabelen? *sikle*

 

 

Ps!

Fant forresten en ganske morsom video som illustrerer drakampen som kommer til å foregå de neste månedene :)

:ph34r: Endret av Echeron
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Matt hos IGN: "Sometime during the next month, I will be playing a Wii game from a major publisher that none of you have any idea exists".

7382346[/snapback]

 

:dribble: Om det bare er det jeg tror det er!

Har drømt om den dagen det skal være mulig å faktisk ha sverdkamper i et spill, husker jeg likte gode gamle "die by the sword" nettopp pga styringen (selv om den fungerte relativt dårlig til tider)

Lenke til kommentar
Skal si jeg ble skuffa da jeg kom inn i denne tråden.. Her trodde jeg Nintendo hadde sikret seg de gamle point&click adveturespillene til LucasArts til Virtual Console. Hadde det skjedd, hadde i hvertfall jeg kjøpt konsollen :)

7382355[/snapback]

Fått gode gamle Monkey Island, Indiana Jones, alt det der, det hadde vært konge på VC.

7382668[/snapback]

 

Litt komisk :D

 

Jeg laget nettop en tråd for ScummVM på en annen maskin, før jeg gikk inn her og kikket..

 

Kanon video forresten.. :)

Lenke til kommentar
Hmm... ser ikke for meg at det er noe særlig med sverdkamper hvor man selv styrer alt. Man får ikke akkurat til noen vettuge comboer for å si det slik  :dontgetit:

7382434[/snapback]

 

Men så har vel du egentlig aldri vært positivt innstilt til Wii heller da :) Som ihugga Star Wars tilhenger, håper jeg dette blir en realitet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...